بدنه اتوبوس مؤثرترین روش تبلیغ در شهرها
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، بدنه اتوبوسها را از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی شهری در دنیا برشمرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، بدنه اتوبوسها را از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی شهری در دنیا برشمرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، پیمان سنندجی درباره تبلیغات روی بدنه و داخل اتوبوسها گفت: اتوبوس یک رسانه شهری متحرک و موثر است و در تمام دنیا از اتوبوس و تبلیغات روی آن به عنوان مهمترین ابزار رسانه ای نام برده واستفاده میشود. ما نبایستی این ظرفیت رسانه ای را از دست بدهیم. ضمن اینکه در این شرایط اقتصادی کنونی، میتوان روی تبلیغات به عنوان یک منبع درآمدی برای اتوبوسرانی ها، حساب باز کرد.
در شهر تهران، حدود یک سال و نیم است که تبلیغات روی اتوبوسها به دلایل مختلف حذف شده اما ما پیگیر هستیم تا بتوانیم با شرایط بهتر و جدیدتری این کار را برنامه ریزی و انجام دهیم.
وی افزود: با استفاده از روش های نوین میتوان تبلیغات روی بدنه اتوبوسها را به شکلی انجام داد که مسافران بتوانند از داخل اتوبوس بیرون را هم ببینند.
سنندجی با اشاره به نمایشگرهایی که در ایستگاههای اتوبوس شهر تهران نصب شده است، گفت: این نمایشگرها برای ارائه سیستم های اطلاعرسانی مانند زمانبندی حرکت اتوبوسها، خبر ترافیکی و... برای آگاهی بخشی به مسافران و شهروندان هستند. در حال حاضر650 نمایشگر در ایستگاهها نصب داریم که بخشی از آنها (حدود 25 تا 30 درصد) با مشکل قطعه و مسائل فنی مواجه شده اند، و از آنجا که شرکت کنترل ترافیک تهران متولی نگهداری این نمایشگرها است، مسئولین آن شرکت، در تلاش اند تا نواقص را رفع و آنها را فعال نمایند.
وی در خاتمه افزود: این شرکت در بخش آموزشهای شهروندی و در جهت کمک به ارتقاء فرهنگ عمومی با استفاده از تصاویر متحرک و گویا، کلیپ های آموزشی را تهیه کرده که در نظر دارد از طریق این مانیتورها در اختیار شهروندان قرار دهد.