بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

سامانه ثبت تخلف الکترونیکی در استان خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

سامانه ثبت تخلف الکترونیکی در استان خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با توجه به آمار بالای ثبت تخلف سرعت در استان مقرر شده که در ۶۳۵ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان دوربین ثبت تخلف نصب شود که تا پایان خرداد ماه سال آینده ۳۰ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب می‌شود.

مهدی جعفری ظهر امروز در کمیته حمل و نقل و سوانح رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به بحث ورودی‌های شهر بیرجند، اظهار داشت: ورودی‌ها یشهر بیرجند یکی از نقاط مهم در مرکز استان است که در این زمینه ورودی غربی و شرقی شهر را دارا هستیم که مقرر شد  تقاطع غیر هم سطح اجرا شود  که تاکنون مشاوره آن مشخص و پس از تصویب مراحل اجرای آن اجام خواهد شد.

وی در زمینه ورودی شمال شهر در کنار مهرشهر، افزود: طراحی این نقطه  از ورودی شهر نیز انجام شده است که در این طرح مشکلات ترافیکی مهرشهر در نظر گرفته شده و برطرف می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به بررسی نقاط حادثه خیز استان، تصریح کرد: مراحل شناسایی این نقاط  توسط اکیپ‌های مشترک راه و شهرسازی و پلیس راه در حال انجام است که پس از شناسایی نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام می‌شود.


جعفری بیان کرد: در سال گذشته 5 نقطه حادثه خیز در استان رفع نقص شده است که در برنامه سال 94 نیز این امر در راستایی شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز انجام می‌شود.

وی افزود: در زمینه روشنایی پلیس راه بیرجند به سمت سه راهی مرک نیز در حال انجام است و از طرف دیگر نیز بحث روشنایی امیرآباد به سمت شهرک صنعتی در حال  پیگیری است که با همکاری شرکت برق انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سطح استان ثبت تخلفات سرعت و اعمال قانون توسط پلیس انجام می‌شود و در زمینه ثبت تخلفات سرعت استان خراسان جنوبی رتبه دوم را درسطح کشور دارد برنامه ریزی شده است که 635 کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان دوربین ثبت تخلف نصب شود.

جعفری بیان کرد: این طرح از دی‌ماه در استان اجرا شده است که تا پایان خردادماه نیز کار نصب دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت در راه‌های شریانی، اصلی و ترانزیتی از قبیل جاده‌های مواصلاتی خضری، قاین، بیرجند، نهبندان، خوسف و راهور انجام می‌شود.

وی افزود: 70 درصد ترافیک استان در این محورها است که در حال حاضر 13 دوربین نصب شده است و تا پایان خرداد ماه سال آینده نیز 30 دوربین جدید نصب خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.