بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

اولویت دهی به ۱۵ کلان پروژه شهری در مشهد

در جمع بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد که تعدادی از این پروژه ها آغاز شده و تعدادی نیز آغاز خواهد شد.

اولویت دهی به ۱۵ کلان پروژه شهری در مشهد
تین نیوز

شهردار مشهد گفت: در جمع بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد که تعدادی از این پروژه ها آغاز شده و تعدادی نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: سال جاری، آخرین سال خدمت دوره ششم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است، به همین منظور باید در حوزه های مختلف به ویژه پروژه های عمرانی، برنامه ریزی مدون تری داشته باشیم.

قلندرشریف افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد تا هر هفته یک جلسه مشترک با یکی از کمیسیون های تخصصی شورا و شورای معاونین با موضوعات مرتبط برگزار شود.

وی گفت: ۳۵ پروژه طی ۱۴ ماه گذشته بهره برداری شده، همچنین ۳۰ پروژه در این مدت کلنگ زنی و ۲۰ کارویژه و موضوعات مهم پیگیری شده که برخی نیز به نتیجه رسیده است.

قلندر شریف افزود: در جمع بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد که تعدادی از این پروژه ها آغاز شده و تعدادی نیز آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: پایان بهره برداری فاز یک خط ۳ قطار شهری، خرید ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، اجرای سطح سوم تقاطع غیرهم سطح میدان های شهید فهمیده و خیام، بوستان های برکت و جهانشهر از جمله این کلان پروژه ها است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.