بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون در مسیر مشهد به نجف

در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران، در مسیر مشهد به نجف در حال حاضر به طور روزانه با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون امکان ارایه سرویس به زائرین وجود دارد.

استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون در مسیر مشهد به نجف
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران، در مسیر مشهد به نجف در حال حاضر به طور روزانه با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون امکان ارایه سرویس به زائرین وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: خط منظم مسافری مشهد نجف با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون از یک ماه گذشته فعالیت خود را با دو سرویس در هفته آغاز کرده است.

شهامت افزود: پیش فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافربری استان در سامانه های www.Safar۷۲۴.com ، www.Tarabari۷۲۴.com و www.payaneh.ir  پیش بینی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شده در نظر است تا اربعین حسینی روزانه ناوگان مذکور در مسیر مشهد به نجف از طریق مرز مهران تردد نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: در حال حاضر در این استان تعداد ۵ شرکت مسافربری دارای مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با طرف عراقی است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ باتوجه به فعالیت خط مشهد-نجف بصورت منظم و روزانه، زائران گرامی سفری آسان و بدون دغدغه به عراق را در اربعین امسال تجربه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.