بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

تاخیر یک خط اتوبوسرانی مشهد در رسیدن به ایستگاه رکورد زد

مسافران به دلیل تاخیر طولانی و نارضایتی از این نوع سرویس دهی ایستگاه را ترک کردند.

تاخیر یک خط اتوبوسرانی مشهد در رسیدن به ایستگاه رکورد زد
تین نیوز |

تاخیر رسیدن اتوبوس به ایستگاه در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد یکی از گلایه های شهروندان در این کلانشهر مذهبی است، خط ٢٢/٢ اتوبوسرانی مشهد در مسیر پایانه گردشگری پایانه انقلاب امروز به گفته مسافرانش، این رکورد را شکست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، یکی از مسافران اتوبوس مسیر گردشگری تا پایانه انقلاب در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی ضمن نارضایتی و گلایه بسیار از تاخیر در رسیدن اتوبوس به ایستگاه گفت: اتوبوس خط ۲۲.۲ حمل و نقل عمومی مشهد، ظهر امروز در رسیدن به ایستگاه بیش از یک ساعت و هشت دقیقه تاخیر داشت.

مصطفی اسدی افزود: این خط در مسیر پایانه گردشگری تا پایانه انقلاب مشهد سرویس دهی می کند، از ساعت ١٢:١٠ امروز (١۵ شهریورماه) تا ساعت ١٣:١٨ دقیقه هیچ اتوبوسی متعلق به این مسیر وارد ایستگاه چهارراه خیام به سمت پایانه انقلاب نشد.

وی بیان کرد: ساعت ١٣:١٨ دقیقه اتوبوس وارد ایستگاه شد، اما مسافران به دلیل تاخیر طولانی و نارضایتی از این نوع سرویس دهی ایستگاه را ترک کرده بودند.

این شهروند مشهدی ادامه داد: مسافران داخل اتوبوس هم از ازدحام و شلوغی اتوبوس به راننده اعتراض کردند که راننده معتقد بود که به دلیل ترافیک سنگین در مسیر این تاخیر طولانی رخ داده است.

شهروند دیگر مشهدی نیز گفت: رسیدن اتوبوس به ایستگاه در خط های ٩٥ و ٨٨ اتوبوسرانی مشهد نیز با تاخیر بسیاری همراه است، هفته گذشته من برای سوار شدن به اتوبوس خط ۹۵ در ایستگاه چهارراه صادقی مشهد، نزدیک به یک ساعت در ایستگاه منتظر ماندم.

مریم احمدی افزود: پس از حدود یک ساعت تاخیر هنگامی که اتوبوس خط ٩۵ به ایستگاه رسید، مملو از جمعیت بود و همه از این تاخیر شاکی بودند.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و مدیریت خودروهای تک سرنشین یکی از خواسته های مسوولان با هدف کاهش آلودگی و کنترل ترافیک در مشهد است که با  این شیوه سرویس دهی هیچگاه محقق نخواهد شد.

تماس خبرنگار با روابط عمومی اتوبوسرانی مشهد برای علت این تاخیرها، تا لحظه انتشار این خبر بی نتیجه ماند.

روزانه ٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری با هزار و ٧٣٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی در مشهد انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.