درصورت نبود ضبط صوت پراید هنگام تحویل مبلغ آن به مشتری عودت داده میشود
سایپا اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
![درصورت نبود ضبط صوت پراید هنگام تحویل مبلغ آن به مشتری عودت داده میشود](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/mZouEP2947nz/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLMIpm8YEeyoL/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AF2.jpg)
سایپا اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
به گزارش ایسنا، معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا اعلام می کند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صوت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود.