بازدید سایت : ۳۳۵۷۱
سایپا اعلام کرد

درصورت نبود ضبط صوت پراید هنگام تحویل مبلغ آن به مشتری عودت داده می‌شود

سایپا اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.

درصورت نبود ضبط صوت پراید هنگام تحویل مبلغ آن به مشتری عودت داده می‌شود
تین نیوز |

سایپا اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.

به گزارش ایسنا، معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.

 

معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا اعلام می کند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صوت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.