بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

◄ تصاویر/ رقیب ژاپنی «میباخ» و «رولزرویس» با قیمت 180 هزار دلار به بازار می‌آید

سنچ,ری یک خودرو سوپر لوکس با قدمت نیم‌قرن است که پس از 21 سال برای رقابت با خودروهایی مانند میباخ، رولزرویس و بنتلی به‌روز شده و تجمل‌گرایی در آن حرف آخر را می‌زند.

تصاویر/ رقیب ژاپنی «میباخ» و «رولزرویس» با قیمت 180 هزار دلار به بازار می‌آید
تین نیوز

درگذشته نه‌چندان دور هرگاه اسم خودروهای ژاپنی به میان می‌آمد، ذهن‌ها به سمت خودروهای اقتصادی، بادوام و ارزان سوق پیدا می‌کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، اما سال‌هاست این شرایط تغییر کرده است. حالا محصولات لوکس لکسس، اینفینیتی، آکورا و ... توانسته‌اند بسیاری از خودروهای لوکس آمریکا و اروپا را به چالش بکشند و در برخی موارد حتی آن‌ها را شکست دهند.

اما لوکس‌ترین خودرو ژاپنی نه لکسس، نه اینفینیتی و نه آکورا است. این خودرو که برای ایرانی‌ها تقریباً ناشناخته است یک تویوتا سنچوری است.

سنچوری یک خودرو سوپر لوکس با قدمت نیم‌قرن است که پس از 21 سال برای رقابت با خودروهایی مانند میباخ، رولزرویس و بنتلی به‌روز شده و تجمل‌گرایی در آن حرف آخر را می‌زند.

سومین نسل از این سوپرلوکس ژاپنی به قیمت 180 هزار دلار / 19.6 میلیون ین به بازار ارائه خواهد شد. این قیمت کمتر از قیمت رولزرویس و بیشتر از قیمت میباخ است.

این خودرو بیشتر برای مدیران ارشدی که راننده شخصی دارند طراحی‌شده و راحتی و فضای عقب به قیمت از دست رفتن آن برای راننده ایجادشده است. باشکوه‌تر شدن صندلی عقب ویژگی عمده نسل سوم لاکچری‌ترین خودروی ژاپنی است.

دو صندلی در عقب در کنار دو نمایشگر 7 و 12 اینچی لمسی برای کنترل عملکرد خودرو و دیدن فیلم در کنار صندلی مجهز به ماساژ قابل‌ذکر است. موتور 5 لیتری 8 سیلندر بیش از 425 اسب بخار قدرت دارد و تویوتا می‌گوید هدف کاهش نویز و بهره‌وری در سوخت مدنظر سازندگان بوده است.

تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
تویوتا سنچوری 2018
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.