بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
سایز ویدئو: 10.24M | مدت زمان: 00:02:08 | دانلود ویدئو

◄ «هوندا» از کجا به کجا رسید؟

درباره آقای «هوندا» نقل می‌شود، زمانی که تیم کارشناسی 13 نفره «هوندا» از آمریکا بازگشتند و اعلام کردند که ما قادر به رقابت در بازار آمریکا نخواهیم بود و رفتن به آمریکا باعث نابودی ما خواهد شد، دستور داد تا بلافاصله برای ایجاد نمایندگی در آمریکا اقدام کنند. وقتی از او پرسیدند چرا این کار را می‌کنید، گفت: «با انجام کار غیرممکن شما می‌توانید ادعا کنید کاری کرده‌اید. کارهای کوچک و ممکن را که همه می‌توانند انجام دهند.»

تین نیوز |

شرکت «هوندا» ژاپن که در ایران ابتدا با موتورسیکلت‌هایش و سپس با خودروهایش معروف شد محصولات بسیاری را در طول فعالیت خود ارائه کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، «هوندا» ابتدا یک شرکت قطعه‌ساز بود که قطعاتی برای نیسان و تویوتا تولید می‌کرد؛ اما پس از مدتی به تولید موتورسیکلت روی آورد و پس از چند سال اولین محصولش را با نام «هوندا» سیویک به بازار خودرو جهان ارائه کرد.

سوئیچیرو «هوندا» فردی بی‌سواد اما بسیار تلاشگر بود که با گذراندن دوره‌های فنی توانست برند خود را جهانی کند.

درباره آقای «هوندا» نقل می‌شود، زمانی که تیم کارشناسی 13 نفره «هوندا» از آمریکا بازگشتند و اعلام کردند که ما قادر به رقابت در بازار آمریکا نخواهیم بود و رفتن به آمریکا باعث نابودی ما خواهد شد، دستور داد تا بلافاصله برای ایجاد نمایندگی در آمریکا اقدام کنند. وقتی از او پرسیدند چرا این کار را می‌کنید، گفت: «با انجام کار غیرممکن شما می‌توانید ادعا کنید کاری کرده‌اید. کارهای کوچک و ممکن را که همه می‌توانند انجام دهند.»

کمپانی ژاپنی «هوندا» که از ساخت خودرو گرفته تا موتور، هواپیما، ربات، قایق و ... را در سبد محصولات خود قرار داده، در این ویدیوی جالب مراحل تغییر و تحول خود را به شما نشان می‌دهد.

این تبلیغ خلاقانه بهترین تبلیغ خودروی سال 2014 شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.