این روزها در کشورهای اروپایی و آمریکا ممکن است خودروهایی را ببینید که راننده ندارند و یا راننده آنها فرمان در دست ندارد؛ اما دیدن یک موتورسیکلت بدون راکب تقریباً در همه نقاط جهان عجیب و غیرمعمول است.
این روزها در کشورهای اروپایی و آمریکا ممکن است خودروهایی را ببینید که راننده ندارند و یا راننده آنها فرمان در دست ندارد؛ اما دیدن یک موتورسیکلت بدون راکب تقریباً در همه نقاط جهان عجیب و غیرمعمول است.
بهگزارش تیننیوز به نقل از ایسنا، بهتازگی شرکت آلمانی بامو با موفقیت آزمایشات موتورسیکلت خودران خود را به پایان رسانده است. این موتورسیکلت نهتنها قادر است بهتنهایی با سرعت حرکت کند، بلکه قادر است بایستد و حتی بهراحتی پارک کند.
در این وسیلهنقلیه از یک نرمافزار هوشمند بهرهگیری شده است که امکان دور زدن، حرکت سریع، متمایل شدن به گوشهها و ترمز کردن را برای آن فراهم میکند. شرکت بیامو امیدوار است استفاده از هوش مصنوعی بتواند با فراهم کردن امکان حرکت و ترمز خودکار، به حفظ ایمنی سرنشین موتور کمک کند.
متروی شانگهای ۵۸۷ کیلومتر طول دارد و در شهر شانگهای چین واقع شده است. این مترو صدر فهرست بزرگترین و طویل ترین خطوط…
پل هوایی متروکه ای که چندین کیلومتر درازی دارد در مرکز شهر سئول به محل پرورش و نگهداری از بیش از ۲۴ هزار گیاه، درختچه…
براساس استانداردها هر ایستگاه مترو حداقل باید ۲ ورودی داشته باشد تا دسترسی مردم به این مد از حمل ونقل عمومی آسان تر…
بحرین از سه پروژه موسوم به ساختارهای «هرم وارونه»، «مینیاتوری مرداب صخره ای» و «جاده سفید» در جزیره ریف خود رونمایی…
این فقط یک رویداد علمی است که بالغ بر 50 متخصص و نخبه علمی کشور همزمان در آن حضور دارند و کشور فعلا از خدمات آنها…