بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ ورود فرانسوی‌ها به رقابت خودروهای لوکس

شرکت فرانسوی DS که برند لوکس مجموعه پژو سیتروئن محسوب می‌شود مشخصات و تصاویر مدل DS3 کراس‌بک را که قرار است در نمایشگاه پاریس معرفی شود منتشر کرد.

ورود فرانسوی‌ها به رقابت خودروهای لوکس
تین نیوز

شرکت فرانسوی DS که برند لوکس مجموعه پژو سیتروئن محسوب می‌شود مشخصات و تصاویر مدل DS3 کراس‌بک را که قرار است در نمایشگاه پاریس معرفی شود منتشر کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از بی‌بی‌سی، DS3 کراس‌بک دومین خودرویی است که مختص این شرکت طراحی‌شده است.  طراحان دی‌اس در جستجوی تعریفی تازه از ماشین لوکس فرانسوی هستند. در این راه آنها ترکیبی از محافظه‌کاری خودروسازان آلمانی و جسارت خودروسازان ژاپنی را به مشتری ارائه می‌کنند که از سابقه هنرمندان این کشور در طراحی لباس‌های شیک الهام گرفته است. مدل جدید دی‌اس بر روی شاسی جدید گروه PSA سوار شده است که می‌توان با آن ماشین‌های الکتریکی هم تولید کرد. قرار است مدل الکتریکی DS3 کراس‌بک شش ماه بعد از عرضه محصولات بنزینی و دیزل به بازار عرضه شود. به گفته دی‌اس مدل الکتریکی این خودرو با هر بار شارژ تا ۳۰۰ کیلومتر مسیر را می‌پیماید. مسئولان پژو سیتروئن امیدوارند این مدل بتواند پایانی بر ناکامی‌های برند DS در بازار باشد. هنوز قیمت DS3 کراس‌بک به‌طور رسمی اعلام‌نشده اما انتظار می‌رود این ماشین اندکی از رقیبانش در آئودی و بنز ارزان‌تر باشد. دی‌اس پارسال یک شاسی‌بلند بزرگ‌تر به نام DS7 کراس‌بک را به بازار عرضه کرده و قرار است تا سال ۲۰۲۲ هرسال یک مدل جدید معرفی کند. دی‌اس از سال ۲۰۲۵ موتورهای درون‌سوز را کنار گذاشته و فقط ماشین‌های الکتریکی یا هیبرید تولید خواهد کرد. برند DS در تقلید از شرکت‌های تویوتا، هوندا و نیسان که برای خودروهای لوکسشان برند مجزا ایجاد کرده‌اند توسط گروه صنعتی PSA ایجاد شد تا بتواند نگاه مشتریان را به خودروهای فرانسوی تغییر دهد. به‌طورکلی خودروهای فرانسوی در بازار محصولاتی کم‌دوام و مصرفی هستند که باقیمت پایین نسبت به رقبای آلمانی، ژاپنی و حتی کره‌ای بخشی از بازار را در دست دارند. جالب است بدانید که دی‌اس3 کراس‌بک در بین کاندیداهای انتخاب خودرو سال اروپا قرار دارد. البته امید زیادی به موفقیت این خودرو در این رقابت نیست؛ اما قرارگرفتن در لیست کاندیداهای برترین خودرو اروپا نشان از قابل‌رقابت بودن آن دارد.

DS 3 Crossback 2019
DS 3 Crossback 2019
DS 3 Crossback 2019
DS 3 Crossback 2019
DS 3 Crossback 2019
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.