بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ مزدا 3 جدید با توانایی‌هایی بیش‌از نیاز رانندگان + تصاویر

مزدا 3 جدید با توانایی‌هایی بیش‌از نیاز رانندگان + تصاویر
تین نیوز

زمانی که مزدا 3 به بازارهای جهان معرفی شد بسیاری از کارشناسان خودرو در مورد آن گفتند که بالاخره در کلاس گلف (این کلاس خودرویی به‌دلیل اعتبار فولکس‌واگن گلف در آن به نام این خودرو خوانده می‌شود.) خودرویی پیداشده که شاید بتواند نام این کلاس را به نام خودش تغییر بدهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از عصر ایران، البته هیچ‌گاه این اتفاق نیفتاد؛ اما مزدا3 به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار آسیا، اروپای غربی و آمریکا تبدیل شد. از مشخصات این خودرو که باعث محبوبیتش شد می‌توان به فضای جادار داخلی، موتور توانمند، چابکی بالا در شتاب اولیه و ثانویه، پایداری مثال‌زدنی و امکانات مناسب نام برد.

حال قرار است این مدل محبوب مزدا اولین مدلی باشد که بر روی پلت‌فرم اسکای اکتیو تولید می‌شود. پلت‌فرمی که برمبنای توانایی‌های حرکتی خودرو و ایمنی آن طراحی‌شده است. درحالی‌که مزدا 3 جدید، در روزهای آینده در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس به نمایش در خواهد آمد، تصاویر جاسوسان صنعتی و برخی تصاویر تأیید نشده از این خودرو در فضای مجازی منتشرشده است.

در این تصاویر نمای جلویی این خودرو در مدل تولیدی شبیه دماغه‌ای شیب‌دار کای و حتی کمی اغراق‌شده تر از آن است. گوشه‌های تیز چراغ‌ها در نمای روبه‌رو نیز به تند و تیزتر شدن رخ خودرو کمک بیشتری می‌کند. از طرفی شاهد جلوپنجره بزرگی در این خودرو هستیم که از اطراف به چراغ‌های باریک و کشیده وصل می‌شود و سقف نیز با یک شیب ملایم به بخش انتهایی خودرو نصب می‌شود.

در کابین درونی نیز همان فضای ساده و مینیمال مخصوص مزدا را شاهد هستیم. یک صفحه‌نمایش اطلاعات و سرگرمی در بالای داشبورد قرارگرفته و کنترل‌گرهای لمسی برای این بخش درنظر گرفته‌شده است. مسلماً این نمونه اولیه به تجهیزات ایمنی خوبی هم مجهز می‌شود. تودوزی چرم قرمزرنگ، روکش چرمی داشبورد و قطعات آلومینیومی در فضای کابین بخشی از این تجهیزات هستند.

مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
مزدا3
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.