بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ عکس| ایران‌خودرو، احتکار در کارخانه بابل را تکذیب کرد

درحالی که بیش از یک ماه از انتشار تصاویر دپوی خودروهای صفر در زمینهای اطراف کارخانه ایران خودرو در بابل می گذرد، همچنان بر تعداد این خودروها افزوده می شود.

تین نیوز
درحالی که بیش از یک ماه از انتشار تصاویر دپوی خودروهای صفر در زمین‌های اطراف کارخانه ایران خودرو در بابل می‌گذرد، همچنان بر تعداد این خودروها افزوده می شود.

به گزارش تین نیوز، تصاویر جدید از زمین‌های اطراف این کارخانه نشان می دهد فقط تعداد اندکی از خودرو‌ها از این پارکینگ خارج شده است و خودرو‌هایی که دارای نقص فنی هستند نیز در این پارکینگ نگهداری شوند. برخی کارشناسان بر این عقیده اند که ایران خودرو منتظر است تا پس از افزایش قیمت‌های سه ماهه این خودرو‌ها را با قیمت بالاتر ترخیص کند.

مدیرعامل ایران خودرو مازندران پس از انتشار این عکس ها در گفت‌وگویی اعلام کرد: واقعیت این است که از اول تیرماه گذشته  به دستور پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ خودروی بدون پلاکی نباید از شرکت‌های تولید خودرو خارج شود و یک خودرو زمانی که تولید می‌شود و بعد از تجاری شدن سریع سند اختصاص می‌یابد، پلاک و مدارک خودرو باید توسط پلیس راهور تهیه و بعد از دریافت پلاک و نصب آن، خودروها به صورت حضوری و یا حمل، تحویل مشتریان می شود که این یک پروسه ۱۰ الی ۱۵ روزه است.

امیر حسینی نژاد افزود: تصاویری که منتشر شده همان تصاویر قدیمی است که حدود ۴۰ روز پیش هم انتشار یافته بود و ما همان موقع شفاف سازی کردیم که خودروها به خاطر کمبود قطعه و تاخیر در شماره گذاری دپو شده است.  بر خلاف ادعایی که مطرح شده ، زمین های مورد ادعا از سال ۱۳۸۸ خریداری شده و از آن زمان تاکنون هم حتی یک متر مربع به زمین های موجود اضافه نشده است چون نیازی به زمین اضافی نداریم و حتی برای فازهای توسعه بیشتر هم به اندازه کافی زمین داریم .

منبع: خبرگزاری صداوسیما
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجتبی ذبیحی نو

    ماشین پریشا
    سیفد