بازدید سایت : ۷۱۲۰۹

تصاویر؛ لامبورگینی ایگویستا ۱۱۷ میلیون دلاری رادار گریز

شرکت لامبورگینی از ابرخودروی ایگویستا رونمایی کرد. در زبان‌ های هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، چکی، پرتغالی، لهستانی، رومانیایی، مجارستانی، صربی و فرانسوی، ایگویستا به معنای خودخواه است.

تصاویر؛ لامبورگینی ایگویستا ۱۱۷ میلیون دلاری رادار گریز
تین نیوز

شرکت لامبورگینی از ابرخودروی ایگویستا رونمایی کرد. در زبان های هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، چکی، پرتغالی، لهستانی، رومانیایی، مجارستانی، صربی و فرانسوی، ایگویستا به معنای خودخواه است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از عصر ایران، لامبورگینی برای جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس خود، در سال ۲۰۱۳ از ابرخودروی مفهومی ایگویستا رونمایی کرد. این خودروی تک نسخه، فراتر از یک جلب کننده توجه صرف است. ایگویستا بر پایه ی پلتفرم گالاردو ساخته شده و با پیشرانه ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری، قدرتی معادل ۵۹۲ اسب بخار را ارائه می دهد. هرچند اعداد پیشرانه برای یک سوپراسپرت در بالاترین حد قرار ندارد اما نمای بیرونی ایگویستا به معنای واقعی کلمه، صحنه را به خود اختصاص می دهد.

لامبورگینی ایگویستا

با الهام از یک جت جنگنده، ایگویستا کابینی تک نفره با در کانوپیِ جداشدنی دارد که برای ورود به آن، همانند خودروهای فرمول یک، باید فرمان را جدا کرد. طراحی تهاجمی این خودرو با شکلی شبیه به گاو خشمگین از نمای جانبی، پنل های آیرودینامیکی فعال برای افزایش نیروی داون فورس و حتی استفاده از پوشش رادارگریز در بدنه و چرخ ها، بیش از پیش بر زیبایی به سبک بالگرد آپاچی یا یک جت جنگنده تاکید می کند.

لامبورگینی ایگویستا

با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها و منحصر به فرد بودن آن، ایگویستا برچسب قیمتی سرسام آوری به ارزش ۱۱۷ میلیون دلار یدک می کشد. لامبورگینی با این شاهکار، تعریفی نو از طراحی بدون محدودیت و تجمل بی حد و حصر در صنعت خودرو را ارائه داد.

این اثر هنری در موزه لامبورگینی نگهداری می شود.

لامبورگینی ایگویستا

لامبورگینی ایگویستا

لامبورگینی ایگویستا

لامبورگینی ایگویستا

لامبورگینی ایگویستا

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.