بازدید سایت : ۳۱۶۸۷
رپرتاژ آگهی؛

◄ ارسال و تعویض فوری باتری خودرو در محل با آقای باطری

تصور کنید در گرمای طاقت فرسای تابستان، در ترافیک سنگین شهر، ناگهان خودروی شما خاموش می شود. استارت می زنید؛ اما فایده ای ندارد. باتری خودرو از کار افتاده و سرگردان و کلافه در میان انبوه ماشین ها رها شده اید.

تین نیوز

تصور کنید در گرمای طاقت فرسای تابستان، در ترافیک سنگین شهر، ناگهان خودروی شما خاموش می شود. استارت می زنید؛ اما فایده ای ندارد. باتری خودرو از کار افتاده و سرگردان و کلافه در میان انبوه ماشین ها رها شده اید.

واکنش به چنین اتفاقی ممکن است برای هر شخصی متفاوت باشد و احتمال دارد که حتی شما را در یک شرایط خطرناک هم قرار دهد. در این مواقع شما به کمک نیاز دارید تا خود را از این شرایط خلاص کنید؛ اما چطور؟ "آقای باطری" همان چیزی است که شما می خواهید تا با ارائه خدمات ارسال و نصب باتری در محل به شما یاری برساند.

خدمات تعویض و ارسال باتری خودرو با آقای باطری

استفاده از خدمات "آقای باطری" به شما این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به تعمیرگاه، باتری ماشین خود را در محل تعویض و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تعویض باتری ماشین کاری تخصصی است که به مهارت نیاز دارد و "آقای باطری" با تیمی از کارشناسان مجرب و آموزش دیده، این کار را با کیفیت بالا انجام می دهد.

تیم "آقای باطری" با استفاده از ابزارها و تجهیزات مدرن، در کمترین زمان ممکن باتری ماشین شما را تعویض می کند و باعث می شود تا بدون نگرانی و دردسر این کار را انجام دهید.

فقط کافیست یک تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت آقای باطری ثبت کنید؛ پس از آن در کمترین زمان کارشناسان این تیم در محل شما حاضر می شوند و باتری ماشین شما را تعویض می کنند. طبیعتا این خدمات برای افرادی که وقت کمی دارند یا در مواقع اضطراری به تعویض فوری باتری نیاز پیدا می کنند، بسیارجذاب خواهد بود.

اقای باطری

 

چگونه با "آقای باطری" در ارتباط باشیم؟

شما برای ارتباط با "آقای باطری" راه های مختلفی در اختیار دارید تا بتوانید به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید.

اگر به دنبال خدمات سریع و مطمئن برای تعویض باتری خودرو هستید، فقط کافیست با شماره 1696 تماس بگیرید. این شماره تلفن 4 رقمی، شما را مستقیما به کارشناسان "آقای باطری" وصل کرده و از تمامی خدمات آن بهره مند خواهید شد.

البته تماس با شماره 1696 تنها راه ارتباطی نخواهد بود؛ شما می توانید به وب سایت "آقای باطری" با آدرس mrbatri.com مراجعه و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید، اطلاعاتی درباره قیمت باتری ماشین و خدمات مختلف آن را بدست آورید و سوالات خود را از کارشناسان این شرکت بپرسید.

همچنین با مراجعه به شعب "آقای باطری" در تهران و زنجان ضمن دریافت مشاوره رایگان، اقدام به خرید و نصب باتری مورد نظر خود کنید.

 

وبسایت آقای باتری

چرا از خدمات "آقای باطری" استفاده کنیم؟

آقای باطری ادعا دارد که با ارائه خدمات متمایز و بی نظیر، نیازهای مشتریان خود را در زمینه ارسال، خرید و یا تعویض باتری خودرو در محل به بهترین شکل ممکن برآورده می سازد.

کارشناسان این تیم در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده هستند تا با ارائه سرویس های جامع، شما را در هر زمان و مکانی یاری کنند. تنها با یک تماس ساده، می توانید از خدمات تخصصی و خرید آنلاین باتری ماشین بهره مند شوید و خودروی خود را دوباره به خیابان بازگردانید.

تست و نصب باتری در محل

یکی از ویژگی های برجسته خدمات "آقای باطری" تست و نصب باتری در محل مشتری است. تکنسین های مجرب این تیم با تجهیزات کامل به محل شما می آیند، باتری خودروی شما را تست و در صورت نیاز، باتری جدید را نصب می کنند. این خدمات بدون نیاز به جا به جایی خودرو شما با سرعت و دقت بالا انجام خواهد شد؛ اما در صورت عدم نیاز به نصب باتری جدید، سرویس امداد باتری(کمک باتری) به شما ارائه خواهد شد.

گارانتی در محل

«گارانتی در محل» یکی از خدمات "آقای باطری" است که بر اساس پاسخ به نیاز خریداران ایجاد شده است. از دغدغه های مشتریان برای دریافت خدمات گارانتی، با توجه به این که احتمالاً ماشین شان روشن نمی شود، مراجعه به مرکز دریافت خدمات است. تکنسین های "آقای باطری" برای ارائه خدمات گارانتی به محل مشتری مراجعه می کنند و اگر نیاز باشد که باتری به یکی از شعب برای تست ارسال و نگهداری شود، یک باتری به صورت امانت در اختیار مشتری قرار می گیرد.

تضمین کیفیت خدمات

کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در "آقای باطری" تضمین شده است. این شرکت مدعی است که از محصولات با کیفیت و از برندهای معتبر استفاده می کند و فروش باتری خودرو را با گارانتی و ضمانت ارائه می دهد.

فروش باتری ماشین به صورت اقساطی

شاید یکی از جذاب ترین خدماتی که "آقای باطری" به شما ارائه می دهد امکان خرید باتری به صورت اقساطی است . شما می توانید انواع باتری های "ولگا" و "پرادو" را به صورت پرداخت های ماهیانه خریداری کنید. خرید باتری ماشین به صورت قسطی به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از هزینه های بالا، باتری مورد نیازتان را به راحتی تهیه کنید.

اقای باطری.jpg1

 

تنوع انواع برند باتری و خدمات

"آقای باطری" باتری های متنوع از برندهای مختلف و با آمپرهای گوناگون را به شما عرضه می کند. این تنوع باعث می شود تا بتوانید بهترین باتری را متناسب با نیاز خودروی خود تهیه کنید.

همچنین "آقای باطری" با ارائه باتری های مناسب موتورسیکلت ضمن تکمیل سبد کالایی خود، در راستای افزایش زمینه های خدمت رسانی گامی موثر برداشته است.

جمع بندی

با ویژگی هایی که به آن ها اشاره کردیم برای خرید و تعویض باتری انواع خودرو از قبیل پراید؛ پژو 206؛ سمند؛ پژو 405؛ پژو پارس؛ پژو 207؛ تیبا؛ کوییک و...، آقای باطری می تواند بهترین انتخاب باشد. متخصصان این شرکت با شعار (بی وقفه روشن بمانید) در هر ساعت از شبانه روز شما را برای خرید باتری ماشین راهنمایی می کنند. فقط کافیست تا با 1696 تماس بگیرید یا با مراجعه به سایت mrbatri.com باتری مناسب ماشین خود را تهیه کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.