بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

وام ۱۰۰ میلیونی فوری بانک ملت برای خرید پژو 207 از ایران خودرو را چگونه بگیریم؟

متقاضیانی که برای شرکت در قرعه کشی ایران خودرو و خرید پژو 207 با مشکل نقدینگی مواجه اند می توانند از وام 100 میلیونی فوری بانک ملت استفاده کنند.

وام ۱۰۰ میلیونی فوری بانک ملت برای خرید پژو 207 از  ایران خودرو را چگونه بگیریم؟
تین نیوز

متقاضیانی که برای شرکت در قرعه کشی ایران خودرو و خرید پژو 207 با مشکل نقدینگی مواجه اند می توانند از وام 100 میلیونی فوری بانک ملت استفاده کنند. 

پیش بینی می شود پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو که در روزهای پیش رو رقم خواهد خورد و متقاضیان فراوانی در آن شرکت خواهند کرد. اختلاف قیمت بالا بین نرخ کارخانه و بازار خودروهایی مثل پژو 207 که قرار است در این طرح به فروش گذاشته شود، احتمالا تعداد متقاضیان را بسیار بالا خواهد برد.

بانک ملت به آن دسته مشتریانی که به خرید خودرو تمایل دارند و می‌خواهند از طریق این مجموعه حساب وکالتی افتتاح کنند، تسهیلات می‌دهد. تسهیلات بانک ملت برای خرید خودرو 100 میلیون تومان است.

متقاضیان خرید خودرو که مایل به افتتاح حساب وکالتی در بانک ملت هستند، باید به درگاه پیشخوان این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه حساب وکالتی کلیک کنند. افراد باید امکان تامین مالی 130 میلیون تومانی را در حساب خود داشته باشند تا وام 100 میلیون تومانی بانک ملت به آن‌ها تعلق بگیرد. در صورت تامین مبلغ 130 میلیونی، سامانه پیشخوان الکترونیک ملت، فرآیند استعلام‌های ضروری و دیگر فرآیندهای مربوطه را انجام خواهد داد و در صورت انجام کامل این مراحل، حساب متقاضی به صورت مکانیزه وکالتی خواهد شد. در انتهای فرآیند، اطلاعات از طریق سامانه به مراجع مربوط به قرعه کشی این طرح ایران خودرو ارسال می‌شود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو از یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان روز کاری جاری ادامه دارد. افراد به منظور شرکت در فرآیند قرعه کشی ایران خودرو باید در یکی از بانک‌های عامل حساب وکالتی افتتاح کرده و مبلغ 230 میلیون تومان بلوکه کنند.

یکی از بانک‌های عامل معرفی شده برای افتتاح حساب وکالتی این طرح ایران خودرو، بانک ملت است. این بانک به منظور کمک بیشتر و تشویق مشتریان خود، هنگام افتتاح حساب وکالتی، تسهیلات 100 میلیون تومانی می‌پردازد. به این ترتیب مشتریان بانک ملت ضمن افتتاح حساب از طریق این درگاه، از تسهیلات بدون سود و ضامن این مجموعه، بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک و از طریق درگاه پیشخوان الکترونیک، بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.