بازدید سایت : ۲۸۴۵۳

◄ سود برندگان قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

قرار است در قرعه کشی ایران خودرو محصولات این شرکت با با سود زیر ۳۰ درصد به برندگان عرضه شود.

سود برندگان قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟
تین نیوز

قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۱ شهریور انجام خواهد شد تا مشخص شود ۱۲۰ هزار خودرو به چه کسانی تعلق گرفته است.

به گزارش تین نیوز، براساس اعلام قبلی شرکت ایران خودرو، مراسم قرعه کشی طرح فروش محصولات ایران خودرو، امروز 11 شهریور برگزار می شود اما نتیجه قرعه کشی چند روز پس از برگزاری مراسم، اعلام می شود. ایران خودرو اما زمان اعلام نتایج را فعلا مشخص نکرده است. 

طبق اعلام این خودروساز با توجه به زمان بر بودن اخذ استعلام های مربوط به قرعه کشی، نتایج فردا ۱۱ شهریور اعلام نمی شود و چند روز پس از برگزاری مراسم قرعه کشی نتیجه نهایی اعلام و برندگان مشخص می شوند.

 

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد

 

طبق اعلام این خودروساز با توجه به زمان بر بودن اخذ استعلام های مربوط به قرعه کشی، نتایج امروز اعلام نمی شود و چند روز پس از برگزاری مراسم قرعه کشی نتیجه نهایی اعلام و برندگان مشخص می شوند.

پس از برگزاری قرعه کشی در روز یک شنبه یازدهم شهریورماه، متقاضیانی که مطابق با ظرفیت فروش در قرعه کشی پذیرفته می شوند، به مرور تا پایان سال بر اساس نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش) برای انعقاد قرارداد فراخوان خواهند شد.

برنده واقعی قرعه کشی ایران خودرو چه کسی است؟

برندگان قرعه کشی ایران خودرو به معنای واقعی کلمه خوش شانس هستند، چون از هر ۱۰۰ نفر متقاضی تنها نام سه برنده بیرون می آید.

قرار است در قرعه کشی ایران خودرو محصولات این شرکت با با سود زیر ۳۰ درصد به برندگان عرضه شود.

قیمت کارخانه هایما 7X، یک میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان است و همان ماشین را در بازار یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان می فروشند. برنده هایما 7X در قرعه کشی ایران خودرو نهایتاً ۱۴ درصد سود می کند، اما اختلاف قیمت خودرو برقی لونا در کارخانه و بازار آزاد به ۴۷ درصد می رسد. برنده پژو ۲۰۷ دنده ای موتور TU5 موقعیتی مشابه دارد و در صورت فروش ماشین ۴۶ درصد سود خواهد کرد. برندگان ری را و بستیون در قرعه کشی ایران خودرو توانایی به هم زدن معادله را دارند، چون هر دو خودرو قرار است برای اولین بار دست مردم برسند.

قرعه کشی ایران خودرو برای فروش تارا دستی تیپ V1 با گیربکس شش سرعته هم انجام می شود. معلوم نیست چند دستگاه از این خودرو توزیع می شود، اما می دانیم قیمت کارخانه آن ۵۸۹ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۳۰۹ تومان است. اگر اسمتان در قرعه کشی ایران خودرو بیرون آمد خوش شانس هستید، چون قیمت بازار آزاد تارا دستی تیپ V1 با گیربکس شش سرعته، ۲۵.۴ درصد بیشتر است و بعدی است بتوانید آن را زیر ۷۴۰ میلیون تومان بخرید.

قیمت هایما S5 در بازار آزاد به یک میلیون و ۴۷۰ میلیون تومان می رسد. قرعه کشی ایران خودرو مشخص می کند چه کسانی می توانند هایما S5 را با گیربکس شش سرعته اتومات از کارخانه یک میلیارد ۱۷۰ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۱۱ تومان بخرند.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد هایما S5 به ۲۹۹ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان می رسد و فرد برنده حتی اگر برای مصرف شخصی در قرعه کشی ایران خودرو شرکت حاضر شده باشد، نهایتاً نسبت به بازار آزاد ۲۵.۵ درصد سود می کند.

قیمت سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P در کارخانه، ۴۶۹ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۶۵۰ تومان است، اما اگر اسم کسی در قرعه کشی ایران خودرو بیرون بیاید فرصت پیدا می کند آن را ۲۸ درصد ارزان تر یعنی ۶۰۰ میلیون تومان بخرد. تفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P به ۱۳۰ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان می رسد.

جدول قیمت خودرو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.