بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

خودروی برقی چینی با یک بار شارژ ۸۹۰ کیلومتر می پیماید

در حالی که چین و ایالات متحده برای تسلط بر فضای خودروهای الکتریکی رقابت می کنند، شرکت نیو به سرعت در حال رسیدن به بازیگران بزرگی مانند تسلا است.

خودروی برقی چینی با یک بار شارژ ۸۹۰ کیلومتر می پیماید
تین نیوز |

در حالی که چین و ایالات متحده برای تسلط بر فضای خودروهای الکتریکی رقابت می کنند، شرکت نیو(Nio) به سرعت در حال رسیدن به بازیگران بزرگی مانند تسلا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در اقدامی شگفت انگیز، نیو که یک استارت آپ چینی خودروهای برقی است، نقطه عطف جدیدی در عرصه تعویض باتری ایجاد کرده است.

به نقل از آی ای، این شرکت ادعا می کند که صاحبان خودروهای آن اکنون می توانند تنها با تعویض باتری خالی شده ی خودروهای الکتریکی خود با یک باتری جدید، از توقف طولانی و خسته کننده برای شارژ خودرو جلوگیری کنند. علاوه بر این، این گزینه در هر یک از مکان های «تبادل برق» موجود نیو(Nio) در دسترس است.

نیو همچنین بیان می کند که دارندگان آن همچنین می توانند یک بسته باتری با ظرفیت ۱۵۰ کیلووات ساعت را برای زمان هایی که به بُرد بیشتری نیاز دارند، انتخاب کنند.

باتری ۱۵۰ کیلووات ساعتی نیو برد وسیع و شارژ کارآمدی ارائه می دهد. این باتری ۱۵۰ کیلووات ساعتی از فناوری حالت نیمه جامد استفاده می کند که به چگالی انرژی کمک زیادی می کند. این فناوری اگرچه به اندازه فناوری جامد پیشرفته نیست، اما همچنان به چگالی انرژی کمک می کند. فناوری نیمه جامد مزایای بزرگی مانند ایمنی بهبود یافته، مسافت پیموده شده بیشتر و سرعت شارژ بهتر را ارائه می دهد.

در ایالات متحده یک آمریکایی متوسط تنها ۴۰ مایل در روز رانندگی می کند. اما عمدتا، مالکان خودرو به خرید یک خودروی برقی فکر نمی کنند مگر آنکه امکان پیموندن مسافتی حدود ۳۰۰ یا ۴۰۰ مایل را ارائه دهد.

در حال حاضر، شرکت های بزرگی مانند تسلا مدت هاست که بر فضای خودروهای الکتریکی تسلط دارند. به طور همزمان، بازیکنان بزرگی مانند BYD و نیو به سرعت در حال گسترش هستند. این شرکت ها همچنین تغییرات زیرساختی را ایجاد کرده اند که به تطبیق دستورالعمل های فعلی برای خودروهای الکتریکی کمک می کند.

در مورد خودروهای برقی، چین از مواد خام مانند لیتیوم و کبالت استفاده می کند که برای تولید باتری و عمر طولانی تر خودروها ضروری هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.