بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ توقف جایگزینی مینی بوس های فرسوده با خودرو سواری / ۹۰ درصد ناوگان مینی بوسرانی کشور فرسوده است

◄ توقف جایگزینی مینی بوس های فرسوده با خودرو سواری / ۹۰ درصد ناوگان مینی بوسرانی کشور فرسوده است

تین نیوز | مدیر عامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور از توقف طرح جایگزینی مینی بوس های فرسوده با خودرو سواری خبر داد و گفت: مذاکرات مقدماتی این طرح از سوی اتحادیه با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و ستاد سوخت انجام گرفته است.

غلامرضا غضنفری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز افزود: بودجه لازم در ارتباط با آغاز  طرح جایگزینی مینی بوس های فرسوده با خودرو سواری در اختیار این اتحادیه قرار داده نشده است.

وی با بیان اینکه 80 تا 90 درصد ناوگان مینی بوسرانی کشور فرسوده است، اظهار داشت: این طرح به منظور یاری رساندن به تعدادی از رانندگان که از نقدینگی کافی برخوردار نیستند، به اجرا در خواهد آمد.

غضنفری در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که در ازای اسقاط یک دستگاه مینی بوس تنها 8 میلیون به دارندگان آن پرداخت می شود، قطعا با افزایش قیمت مینی بوس به 130 میلیون تومان شرایط خرید برای اکثر مالکان اینگونه  خودرو ها مقرون به صرفه اقتصادی نخواهد بود.

مدیر عامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور با تاکید بر این نکته که جایگزینی مینی بوس های فرسوده قطعا به کاهش آلودگی هوا کمک شایان توجهی خواهد کرد، گفت:برای نیل به این مقصود دولت باید کمک بلا عوض بیشتری به این بخش اختصاص دهد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی ایران خودرو دیزل در جایگزینی دو الی سه هزار مینی بوس فرسوده در سال، تصریح کرد: متاسفانه همکاری لازم در این خصوص تا کنون با اتحادیه صورت نگرفته است اما آنچه مسلم است آنکه اتحادیه با جدیت پیگیر این مهم خواهد بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یه بدبخت

    دارین چکارمیکنین اقایون؟ دوساله که کلی پول ازماگرفتین وتحویل ماشینم همش امروزفردامیکنین. مازندگیمونوروی این ماشین گذاشتیم. شوهرم ب امیداین ماشین دوساله بیکاره وشماهااونجاپشت میزهرروزیه برنامه میزیزین. باپول ماوامثال ماهرچی دلتون خواست کارکردین وماهم به بدبختی افتادیم. الانم میگین بیاین پولتونوپس بگیرین؟ این کلاهبرداری نیست؟ اونم توی روزروشن؟؟؟