بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
۱۷ تا ۲۳ آبان ماه

◄ حضور تین نیوز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات / پرسش ها و سوژه های موردنظر شما چیست؟

◄ حضور تین نیوز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات / پرسش ها و سوژه های موردنظر شما چیست؟

تین نیوز | بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، از شنبه 17 تا 23 آبان به مدت یک هفته در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

در این رابطه شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل (تین نیوز) نیز با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، از تمامی علاقه مندان، متخصصان و مخاطبان دعوت می کند تا با شرکت در این محفل رسانه ای دیدگاه ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را درباره موضوعات مختلف و مرتبط با صنعت حمل و نقل کشور در حوزه های هوایی، جاده ای، دریای، ریلی، شهری و مترو، خودرو، گردشگری و سایر حوزه های مرتبط با حمل و نقل در میان بگذارند.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه، نشست های تخصصی مختلفی در حوزه صنعت حمل و نقل با حضور مسئولان، کارشناسان، متخصصان و بازدیدکنندگان برگزار خواهد شد. از این رو، کاربران ارجمند تین نیوز می توانند پرسش ها و سوالات خود را مطرح نمایند تا مسئولان و کارشناسان، پاسخگوی پرسش ها و دغدغه های شما عزیزان باشند.

موضوعاتی مانند افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهم حمل و نقلی، وعده های ارایه شده توسط مسئولان دولت یازدهم، تحریم ها و تاثیر آن بر حمل و نقل، طرح جامع حمل و نقل، بررسی کارشناسانه سوانح حمل و نقلی و حقوق شهروندی و اطلاع رسانی تخصصی در حوزه حمل و نقل از جمله موضوعات مهم در این زمینه به شمار می رود.

در این رابطه، برای آگاهی از جزییات بیستمین نمایشگاه مطبوعات، گزیده ای از اظهارات معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشست خبری، ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران ارایه می شود.

جزییات برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات
بر اساس اظهارات معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری ششم آبان ماه، در این نمایشگاه که با شعار «رسانه؛ آزادی مسئولانه» برگزار می شود، بیش از 60 پایگاه خبری، حدود 30 خبرگزاری و حدود 60 روزنامه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که البته آمار نهایی شرکت کنندگان بیش از این است و سایر رسانه ها از جمله رسانه های آموزشی و تخصصی، تشکل های مربوطه، رسانه های غیر فارسی زبان، رسانه های کودک و نوجوان، نشریات استانی، رسانه های ورزشی و حضور روابط عمومی ها و کسب و کارهای مرتبط رسانه را نیز شامل می شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: در مجموع 560 رسانه برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام کردند که از این میان 373 رسانه خصوصی و 183 رسانه دولتی و عمومی هستند.
 
به گفته حسین انتظامی در نمایشگاه امسال گروه روزنامه 38، خبرگزاری ها 20، رسانه های آموزشی و تخصصی 116، تشکل های مطبوعاتی 4، رسانه های سیاسی ـ اقتصادی 63، عمومی و خانواده 70، غیرفارسی زبان 8، فرهنگی 45، کودک و نوجوان 10، موسسات رسانه ای 24، نشریات استانی 67، ورزشی با 13 عنوان حضور خواهند داشت.

به گفته حسین انتظامی حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه قطعی است اما برای اختتامیه، مراسم خاصی در نظر گرفته نشده است.

وی درباره واگذاری برگزاری نمایشگاه به خود رسانه‌ها گفت: جهت‌گیری کلی ما این است که تا حد امکان از حوزه تصدی‌گری فاصله بگیریم و به سیاست‌گذاری کلی بپردازیم. امسال با شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی برای واگذاری اعلام آمادگی کردیم، اما چون امسال این آمادگی وجود نداشت، خودمان مجری هستیم.

حضور رسانه های خارجی فعال در تهران
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در نمایشگاه امسال علاوه بر نشریات غیرفارسی‌زبان، بخش رسانه‌های خارجی هم داریم. به این معنا که برای رسانه‌های خارجی که در تهران دفتر دارند و فعالیت می‌کنند، سالن تعبیه شده است که رسانه خود را معرفی کنند و یک تعامل رسانه‌ای رخ دهد. نشست‌های تخصصی هم خواهیم داشت که مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها جدول مربوط به این نشست‌ها را چند روز پیش از نمایشگاه منتشر می‌کند.

عدم حضور رسانه های بدون مجوز

 انتظامی همچنین درباره محدودیت حضور رسانه‌های بدون مجوز در نمایشگاه گفت: در پیش ثبت‌نام نمایشگاه تعدادی رسانه بدون مجوز ثبت نام کرده‌اند که همکاران ما به آن‌ها موضوع را اعلام و از آنها عذرخواهی کردند. طبیعتا رسانه‌های بدون مجوز در نمایشگاه حضور نخواهند داشت، مگر در بخش دانشجویی.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.