بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ تلاش برای تولید موتورسیکلت برقی در کشور تا یک سال آینده / لزوم حمایت دولت، مجلس و شهرداری‌ها

◄ تلاش برای تولید موتورسیکلت برقی در کشور تا یک سال آینده / لزوم حمایت دولت، مجلس و شهرداری‌ها

تین نیوز | مدیر پروژه موتورسیکلت برقی شهر تهران گفت: تلاش می کنیم تا ظرف یک سال آینده تولید این نوع موتور سیکلت را در داخل داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز، پس از انتشار اخبار فراوان درباره واردات و به کارگیری موتور سیکلت برقی در تهران، سرانجام به همت شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، از این نوع موتور سیکلت در نمایشگاه موتورسیکلت های برقی در بوستان گفتگو رونمایی شد.

در این باره حسین افشین، مدیر پروژه موتور سیکلت برقی شهر تهران به تین نیوز گفت: برگزاری این نمایشگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با موتور سیکلت برقی صورت گرفته است.

افشین افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه رونمایی رسمی از موتور سیکلت های برقی در شهر تهران بوده تا مردم از نزدیک، با تست این نوع موتور سیکلت با نحوه کار آن آشنا شوند. 

به گفته وی، این نمایشگاه با حضور نمایندگان شرکت های تولیدکننده، این امکان را فراهم کرد تا خریداران بدون هیچ واسطه ای قادر باشند با قیمت واقعی، وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند.

افشین ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده توان داخلی تولید موتور سیکلت برقی را در معرض دید علاقه مندان قرار دهیم، از سوی دیگر تلاش می کنیم تا ظرف یک سال آینده تولید این نوع موتور سیکلت را در داخل داشته باشیم.

مدیر پروژه موتور برقی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چرا اغلب محصولات موجود در نمایشگاه را موتور سیکلت های چینی تشکیل می دهد؟ گفت: تنها برندهای چینی در این نمایشگاه حضور نداشته و سعی شده تا از محصولات کشورهای کره، ایتالیا و آمریکا نیز در رونمایی ها بهره گیری شود البته حضور پر رنگ تر برندهای چینی، غالبا به دلیل قیمت و کیفیت مناسب آنهاست.

برگزار کننده نمایشگاه موتور سیکلت های برقی، علت قیمت بالای این نوع وسیله نقلیه سبک را هزینه  تمام شده آن دانست و خاطر نشان کرد: موتور سیکلت های برقی در هیچ یک از کشورهای تولید کننده اروپایی، آمریکایی، چینی و کره ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها آیتمی که در افزایش یا کاهش قیمت آنها تاثیر بسزایی دارد، باتری لیتیومی به کار رفته در آنهاست.

افشین تاکید کرد: باید برای کاهش آلاینده ها در سطح کشور بهایی پرداخته شود و این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با تلاش و همکاری دولت، مجلس و شهرداری ها، زیرا دستگاه های یاد شده به عنوان مراجع تصمیم گیری، قادرند با کاهش قیمت و ایجاد تسهیلات بیشتر، قدرت خرید مردم را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران باید تسهیلات ویژه نمایشگاه به خریداران عرضه می کرد، گفت: از تمامی تولیدکنندگان و متخصصان داخلی دعوت می کنم با معرفی محصولات خود و برای اجرای بهتر این طرح، به ما در بومی سازی این صنعت یاری برسانند.

نمایشگاه موتورسیکلت های برقی، تا 17 آذرماه از ساعت 12 تا 21، در بوستان گفتگوی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.