بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

«بی. ام. دبلیو» سبزترین خودروساز جهان

«بی. ام. دبلیو» سبزترین خودروساز جهان

تین نیوز | خودروساز آلمانی با توسعه زیر مجموعه های خود و تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی توانسته است برای نخستین بار خودروساز سبز جهان لقب بگیرد.

سرمایه گذاری فراوان گوگل در زیر برندها و همچنین محصولات هیبریدی و الکتریکی باعث شده است تا به سبزترین شرکت خودروساز جهان بدل شود.

در فهرست سالانه که توسط نیوزویک منتشر شده است بی.ام.دبلیو به عنوان خودروساز برتر با ۷۲٫۲ درصد امتیاز قرار گرفته است و در رتبه دوم نیز تویوتا با ۶۹٫۶ قرار گرفته است و در مکان سوم نیز دایملر بنز قرار گرفته است که امتیاز سبز ۶۳٫۲ را دریافت کرده است.

لیست رتبه نبدی بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه اثرات زیست محیطی و سرمایه گذاری این شرکت‌ها در ارائه محصولاتی با کمترین مشکلات زیست محیطی به صورت مرتب و سالانه انجام می‌گیرد که ارزیابی با معیارهایی همچون انرژی، سطح آلوده سازی آب و … انجام می‌گیرد.

تویوتا با انتظار بیانیه ای در مورد مکان دوم خود در میان خودروسازان به این نکته اشاره کرده است که خودروساز ژاپنی بیش از ۹۳ میلیون گالن آب را در شمال آمریکا نجات داده است و با استفاده از انرژی در ۲۲ درصد از کارخانه‌های تولیدی خود در امریکای شمالی را ار طریق طرح‌های سبز انجام داده است.

در میان غیر خودروسازان می‌توان به نام‌هایی همچون بخش بهداشت و درمان شرکت Biogen با ۸۹٫۲ درصد، Shire PLC با ۸۵٫۲ درصد و Allergan با ۸۴٫۲ درصد قرار گرفته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.