بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

◄ چرا ثبت نام در تاکسی اینترنتی پرطرفدار است؟

یک دهه پس از ورود تاکسی های اینترنتی به بازار شغل رانندگی در ایران، شرایط حمل ونقل عمومی به نفع رانندگان و مسافران تغییر کرده است.

چرا ثبت نام در تاکسی اینترنتی پرطرفدار است؟
تین نیوز

یک دهه پس از ورود تاکسی های اینترنتی به بازار شغل رانندگی در ایران، شرایط حمل ونقل عمومی به نفع رانندگان و مسافران تغییر کرده است. تاکسی اینترنتی توانسته است با شفاف سازی قیمت و همچنین در اختیار گذاشتن امکانات جانبی از جمله اپلیکیشن های کارآمد و طرح های تشویقی برای مسافران و رانندگان به کسب وکاری پرطرفدار تبدیل شود.

در این نوشته قرار است از دلایل استقبال عمومی به این کسب وکار تازه صحبت کنیم.

شرایط قبل از ورود تاکسی های اینترنتی چطور بود؟

اگر متولد اوایل دهه هفتاد و قبل از آن باشید، به طور حتم به یاد دارید که در خیابان های شهرهای شلوغ و حتی پایتخت، ماشین های پیکان، تنها گزینه شهروندان برای رفت آمد با سواری شخصی بودند.

آن هم در شرایطی که در صندلی جلو دو مسافر سوار می شد. از طرف دیگر آژانس ها نیز مشکلات خاص خود را داشتند.

خیلی از اوقات ماشینی برای جابه جایی مسافر وجود نداشت. یا اگر بود هزینه ای بیشتر از آنچه که در ذهن مسافر بود، دریافت می کرد. رانندگان نیز همیشه بر سر میزان کمیسیون کسر شده توسط آژانس و همچنین نوبتِ جابه جایی مسافر بحث و جدل داشتند.

مشکلاتی که با آغاز به کار تاکسی اینترنتی از بین رفت.

اما امکاناتی که تاکسی های اینترنتی در اختیار کاربران قرار داده چیست؟

اپلیکیشن به روز و کاربری آسان

یکی از مزیت های مهم تاکسی اینترنتی برای رانندگان، اپلیکیشنِ به روز و کاربری آسان است. سفیران پس از ثبت نام در صفحه رانندگان تاکسی اینترنتی باید اپلیکیشن مجموعه را دانلود کنند.

در این اپلیکیشن با توجه به موقعیت جغرافیایی، رانندگان می توانند درخواست مسافران را قبول کنند.

در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی امکان مسیریابی، انتخاب مسیرهای منتخب، برداشت وجه و ... برای رانندگان در نظر گرفته شده است. اپلیکیشن ها طوری طراحی شده اند که کاربر به راحتی بتواند از آن استفاده کند.

ساعت کار منعطف

با ثبت نام در تاکسی اینترنتی تنظیم ساعت کاری به عهده رانندگان است. هر زمان که سفیر امکان قبول درخواست مسافر را داشت، می تواند با فعال سازی اپلیکیشن رانندگان تپسی کسب درآمد خود را آغاز کند. 

طبیعتا هرچه ساعات کاری سفیر بیشتر باشد، درآمد ماهیانه او نیز افزایش پیدا می کند.

طرح های تشویقی برای سفیران

یکی دیگر از مزیت های تاکسی های اینترنتی برای رانندگان که باعث رونق بازار کار شغل رانندگی شده، طرح های تشویقی است. برای مثال تپسی به عنوان یک کسب وکار فعال در زمینه تاکسی اینترنتی، به صورت دوره ای و متناسب با کارکرد سفیر، طرح های تشویقی متفاوتی ارائه می دهد.

از اجرای طرح کمیسیون صفر تا درآمد ساعتی تضمینی، پاداش های دوره ای و حتی فروش اقلام مصرفی ماشین با قیمتی پایین تر از بازار.

ثبت نام راننده در تپسی

تپسی به عنوان یک تاکسی اینترنتی پردرخواست شرایط مناسبی را برای ثبت نام رانندگان در نظر گرفته است. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. 

ثبت نام رانندگان در تپسی

مزیت تاکسی اینترنتی برای مسافران چیست؟

استفاده از تاکسی اینترنتی یک انتخاب سودمند برای رانندگان و مسافران است. مسافران با دانلود اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، هر ساعت از شبانه روز می توانند به مقصد خود برسند.

شفافیت در قیمت گذاری، کاربری آسان، اطمینان از امنیت سفر، طرح های تشویقی و ... از جمله مزیت هایی است که تاکسی های اینترنتی در اختیار مسافران قرار می دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.