بازدید سایت : ۳۶۲۵۹
رپرتاژ آگهی؛

◄ کاهش هزینه حمل و نقل شهری و بین شهری با کد تخفیف اسنپ

زندگی کردن در شهرهای بزرگ و شلوغ باعث شده است که حمل و نقل به یک چالش بزرگ برای بسیاری از افراد تبدیل شود. گذراندن مدت زمان طولانی در ترافیک، پیدا نکردن جای پارک مناسب و شلوغ بودن سرویسهای حمل و نقل عمومی احساس نیاز به یک سرویس حمل و نقل سریع، در دسترس و مقرون به صرفه را بیش از پیش کرده است.

کاهش هزینه حمل و نقل شهری و بین شهری با کد تخفیف اسنپ
تین نیوز |

زندگی کردن در شهرهای بزرگ و شلوغ باعث شده است که حمل و نقل به یک چالش بزرگ برای بسیاری از افراد تبدیل شود. گذراندن مدت زمان طولانی در ترافیک، پیدا نکردن جای پارک مناسب و شلوغ بودن سرویسهای حمل و نقل عمومی احساس نیاز به یک سرویس حمل و نقل سریع، در دسترس و مقرون به صرفه را بیش از پیش کرده است. مجموعه بزرگ اسنپ با ارائه خدمات متنوع در این زمینه توانسته به خوبی این خلأ را پر کند. علاوه بر این، کد تخفیف اسنپ می تواند امکان بهره بردن از این خدمات با قیمت کم تر را فراهم سازد. در این مقاله شما را با بهترین و کاربردی ترین سرویس های اسنپ در زمینه حمل و نقل آشنا خواهیم کرد.

 

بهترین خدمات اسنپ برای حمل و نقل راحت با کد تخفیف

مجموعه اسنپ از سال 1392 فعالیت خود را به عنوان اولین تاکسی اینترنتی ایران آغاز کرده است. اسنپ به تدریج خدمات متنوع دیگری نیز برای کاربران خود در نظر گرفت و در نهایت توانست تبدیل به یک سوپر اپلیکیشن بزرگ و قدرتمند شود. امروزه از حمل و نقل های شهری و بین شهری گرفته تا خرید محصولات سوپر مارکتی و سفارش آنلاین غذا، همه خدمات روزمره مورد نیاز خود را می توانید از این مجموعه دریافت کنید. لازم به ذکر است که کد های تخفیف متنوع اسنپ مثل کد تخفیف اسنپ اکسپرس، کد تخفیف اسنپ فود و ... به شما کمک می کند تا این خدمات را با هزینه کم تری دریافت کنید. به عبارت دیگر، نه تنها لازم نیست دردسر ترافیک و جای پارک یا شلوغی اتوبوس را تحمل کنید، بلکه حتی برای خرید سوپری و غذا هم از خانه بیرون نمی روید. از همه مهمتر اینکه در مجموع هزینه کمتر هم پرداخت می کنید.

تاکسی آنلاین اسنپ

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، تاکسی های اینترنتی اولین و معروف ترین خدمات اسنپ هستند. این تاکسی ها ابتدا فعالیت خود را به صورت درون شهری و تنها در شهر های بزرگ آغاز کردند. امروزه نه تنها در بیش از 100 شهر ایران می توانید با اسنپ رفت و آمد کنید، بلکه امکان سفر های بین شهری و بین استانی نیز برای شما وجود دارد. همچنین، با کد های تخفیف زیر می توانید این خدمات را با صرف هزینه کم تر استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ عنوان کد مقدار تخفیف
NAPPIROTH کد تخفیف اسنپ سفر اول درون شهری 30هزار تومان
SNAPPIRISF کد تخفیف اسنپ اولین سفر اصفهان 30هزار تومان
SNAPPIRTEH کد تخفیف اسنپ اولین سفر تهران 30هزار تومان
SNAPPIRSHZ کد تخفیف اسنپ اولین سفر شیراز       30هزار تومان
SCD-20 کد تخفیف اسنپ بین شهری و بین استانی 100هزارتومان

پیک موتوری اسنپ و جا به جایی بسته ها

یکی از مفید ترین و کاربردی ترین خدمات اسنپ، اسنپ بایک یا همان پیک موتوری است. با استفاده از این سرویس می توانید وسایل و بسته های خود را در سریع ترین زمان ممکن به هر نقطه از شهر ارسال کنید. همچنین، با استفاده از کد تخفیف اسنپ بایک bikesta می توانید از این سرویس با 70 درصد تخفیف بهره مند شوید.

خدمات اسباب کشی و اسنپ وانت

اسنپ وانت یکی دیگر از سرویس های جذاب این مجموعه است که می تواند برای اسباب کشی سریع تر و راحت تر از آن استفاده کنید. در این سرویس دقیقاً مشابه تاکسی اینترنتی می توانید با مشخص نمودن مبدأ و مقصد خود نزدیک ترین رانننده وانت را برای جابه جایی وسایل پیدا کنید و در نهایت کرایه را به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین، مانند سایر سرویس های اسنپ امکان استفاده از کد تخفیف برای کاهش هزینه ها برای شما فراهم خواهد بود. به طور مثال، استفاده از کد تخفیف TKHV-20 می توانید اولین درخواست اسنپ وانت خود را در این اپلیکیشن با 20 هزار تومان تخفیف ثبت کنید.

خدمات اسنپ برای سفر ارزان تر

اسنپ تریپ از دیگر اپلیکیشن های وابسته به این مجموعه است که می توانید همه امور مربوط به یک سفر جذاب و بدون دغدغه را با کمک آن انجام دهید. در سرویس اسنپ تریپ امکان رزرو بلیط برای وسایل نقلیه مثل هواپیما، قطار و اتوبوس برای مقاصد مختلف شما وجود دارد. به علاوه، می توانید رزرو هتل و حتی خرید تور های مسافرتی مختلف را نیز به راحتی در این پلتفرم انجام دهید. فراموش نکنید که اسنپ تریپ هم کد های تخفیف متنوعی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. از جمله این کد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کد تخفیف عنوان کد مقدار تخفیف
AFOF90W کد تخفیف اسنپ تریپ اولین خرید بلیط هواپیما 90 هزار تومان
tour250 کد تخفیف اسنپ تریپ تور داخلی 250 هزار تومان
AFOI120W کد تخفیف اسنپ تریپ اولین پرواز خارجی 120 هزار تومان

لازم به ذکر است که برای بهره مندی از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری به اپلیکیشن تپسی نیز می توانید مراجعه کنید. تپسی نیز خدمات متنوعی از جمله تاکسی آنلاین، سفارش غذا و فروشگاه آنلاین دارد که با کد تخفیف تپسی می توانید این خدمات را با صرف هزینه کم تر دریافت کنید. کد تخفیف TPCA اولین سفر تپسی شما را رایگان می کند. برای دریافت تخفیف غیر اول تپسی هم می توانید کد SIB5 را به کار ببرید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.