بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ کامیون ساز قزوین با افزایش سود برای رقبا خط و نشان کشید

بهمن دیزل که امسال در کارخانه کامیون سازی خود در شهرک صنعتی البرز قزوین محصولات جدیدی را به تولید انبوه رسانده است، با جهش بیش از 2 برابری سود برای رقبای خود خط و نشان کشید.

کامیون ساز قزوین با افزایش سود برای رقبا خط و نشان کشید
تین نیوز

بهمن دیزل که امسال در کارخانه کامیون سازی خود در شهرک صنعتی البرز قزوین محصولات جدیدی را به تولید انبوه رسانده است، با جهش بیش از 2 برابری سود برای رقبای خود خط و نشان کشید.

شرکت های کامیون سازی بزرگ ایران امسال برای افزایش سهم بازار خود تلاش می کنند و برخی از آنها محصولات جدیدی به بازار عرضه کرده اند. در این میان بهمن دیزل نیز محصولات جدیدی را وارد فاز تولید انبوه کرده و از ابتدای سالجاری چند طرح فروش را به اجرا گذاشته است.

بررسی صورت های مالی این شرکت در سامانه کدال حکایت از جهش سود این کامیون ساز دارد. بر اساس این گزارش ها بهمن دیزل سود پایه هر سهم را در صورت های مالی 9 ماهه منتهی به پایان آذرماه سال 1402 بالغ بر 568 ریال به ازای هر سهم پیش بینی کرده است.

این در حالیست که سود هر سهم بهمن دیزل  در دوره مشابه سال قبل 252 ریال بوده است. بر این اساس بهمن دیزل امسال برای سهامداران خود سود سازی قابل توجهی داشته است. این شرکت در اطلاعیه جداگانه ای در سامانه کدال، علت افزایش سود عملیاتی 9 ماهه اول سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال 1401 را رشد فروش محصولات عنوان کرده است.

شایان ذکر است افزایش فروش محصولات بهمن دیزل حکایت از آن دارد که طرح های فروش این شرکت با موفقیت و استقبال مواجه شده است و رقبای این کامیون ساز کار دشواری برای کسب سهم بیشتر از بازار در پیش دارند.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.