بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن

سازمان راهداری در نامه ای از استخدام 10 هزار راننده در بخش مسافری بین شهری خبر داده است و فوریت این اقدام را مورد تاکید قرار داده است.

تین نیوز |

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای جبران کمبود راننده در بخش حمل و نقل مسافری بین جاده ای به زیرمجموعه های خود در استان های سراسر کشور تکلیف کرده است که با فوریت نسبت به جذب 10 هزار راننده از طریق آگهی در ترمینال های مسافری و رسانه های مختلف اقدام کنند.

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

فروش قسطی تریلی کره ای 44 تنی با اقساط 36 و 60 ماهه + جزئیات

 

◄ دسترسی اتوبان اصفهان شیراز به تخت جمشید؛ ماموریت ویژه استاندار کلید خورد

 

در این فیلم نکاتی مهمی در این باره مطرح شده است که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدرضاعلیزاده پاسخ

    چراحمل ونقل جاده ای کشوربه افرادبازنشته جهت کارکارت هوشمندنمیدن مگه این نیست گواهینامه این افراداعتباردارتا۷۰سال

  • حسن پاسخ

    اوقت استخدام کجاییم .اگه منظورت شوفریه که نیازی به اجازه شما نداریم .خخخخ

  • محسن رستگار پاسخ

    بنده راننده قدیمی اتوبوس بیابانی هستم خاستم بپرسم ایامیتوانم استخدام شوم

  • علیرضا پاسخ

    شما لطف کنید راننده هوایی که با جان و مال خود با بدترین شرایط ممکن به این مملکت خدمت میکنن و همانطور که مستحضر هستید و بی اعتنا دست دلالان پایانه هارا کوتاه کنید خدمت بزرگی کرده آید و نیاز به این استخدامها نیست .

  • مراد پاسخ

    من که 35سال بیمه پرداخت کردم و حدود هفت سال پیش هم باز نشسته شدم 15میلیون حقوق میگیرم با داشتن دو فرزند که بیکار هم هستن واله معیشت زندگی برده داری هم به اینصورت فعلی در ایران نبوده

  • علی پاسخ

    رانندگی شغلی نیست که بشه ۳۵ سال توی این جاده ها کار کرد تا بازنشستگی. صبح تا شب رانندگی و هر لحضه سلام به عزراییل .شب هم تا صبح یک چشمت از خواستگی خواب هست وچشم دیگه ات باید بیدار باشه ونگهبان بار وامانت مردم. مسئول گرامی رانندگی شغلی سخت است رانندگان را دریاب.

  • نصیری پاسخ

    پس شماهم دنبال بهانه برا گران کردن هستید،گران کنید هرچی دلتون میخواهد.کی به کی . میترسید نظارتی هست یا کسی توجه میکنه .نترس

  • سلام پاسخ

    حقوق راننده گان اتوبوس بین شهری چرا افزایش پیدا نمی‌کند
    بیمه راننده گان شده 3250 میلیون تومان شده لطفاً رسیدگی کنید

  • ناشناس پاسخ

    اولین دلیل کمبود راننده پلس راه می‌باشد که مثل مالک ومستاجر بارانده صحبت میکنند ودوم به صرفه نبودن به راننده ومالک می‌باشد سوم بازنشستگی با حقوق پایین می‌باشد لذا قیمت اتوبوس میلیاردی می‌باشد ومالک سرمایه خود را هیچگاه به راننده تازه کار نمی سپارد

  • احمد مهتاب پور پاسخ

    باسلام کاملا درست فرمودید اگر میشود آگهی دهید که ما رانندگان اتوبوس که سرویس های شرکتها رادر گرمای بندر بوشهر شهرستان عسلویه الخصوص شرکت ایمنسفر انجام میدهیم خیلی خیلی دستمزدمان پایین است به پای حق و حقوق پتروشیمی‌ها آیا راننده اتوبوس باید ماهی 18الی16وحتی
    12میلییون بگیرد پس کجا ست انصاف

  • ناشناس پاسخ

    خم رنگ رزیه.


  • فرهادقنبرزاده پاسخ

    بنده سال ۶۲ گوامیناهه پابه یک گرفتم وسال ۹۶ بازنشسته شدم درحال حاضر سرحال و۴۵ ساله بنظر میام توانایی کار راهنوز دارم میتوانم استخدام شوم هم سابفه راننده اتوبوس و کامیون داشتم باتشکر

    • مجید ترکزاد

      فقط یقه انجمن های صنفی را بگیرید که این شغل را به اینجا کشیدن

  • یاریان پاسخ

    سلام هر نوع اجحافی که در نظر دارید برای رانندگان اعمال میشه هیچ گوش شنوایی هم نیست آخه حق بیمه ۳۳۰۰چخبره میگه بیمه چکار خارق‌العاده ایی انجام میده کرایه کم کمیسیون‌های زیاد حق دلال لوازم یدکی گران و بی کیفیت دستمزد گران مکانیک هیچ آدم عاقلی پا به چنین عرصه ایی نمیگذاره این صنف به فنا رفته هیچ متولی هم نداره ودر قبالش احساس مسئولیت نمی کنه

  • Mohammad Ali fotovi پاسخ

    کاملا درسته که این مملکت هیچ چیز سرجاش نیست و هیچ شغلی بیشتر از رانندگی مسافربری در معرض خطر نیست اما کو گوش شنوا
    عادی سازی این قشر زحمت کش دور از انصاف است.

  • نام عقیل پاسخ

    نظر سلام من خودم راننده اتوبوس شرکت واحد تهران بودم اللن هم دارم از این ماشین به اون ماشین کار می کنم ۵۳ سال سن دارم وهنوز سردر خم یک کوچه هستم

  • احمد حسین جهانیان پاسخ

    راننده پایه دو

  • ناشناس پاسخ

    سلام
    هر وقت مالک کامیون و دولت یکسال در انبارهای بندر امام در دمای 50 الی 60 درجه تابستان بارگیری کردن و برای انجام بارگیری گاهی دو یا سه تن یا بیشتر که لودر به حال خودش اضاف بارگیری میکنه و راننده را وادار به تخلیه اضاف بار با دستان پینه بسته راننده میکنه اون هم با اون همه خاک جو یا ذرت یا شکر و غیره اون وقت بیان حق راننده و حق بیمه اش را تعیین کنند حق راننده تریلی کمپرس را فقط خدا میدونه چه اندازه است همین و بس

  • ناشناس پاسخ

    پرسنل پلیس راه خوبه برا رانندگی وراه ترابری خوبه اتوبوس وکا میون بخره با خرابی جاده وقیمت قطعه آشنا میشن تصادف نمیشه دیگه کشته نداریم برگه های جریمه وارداشته میشه بجان همسایه راست میگم چون نه پلیس راه ونه راه ترابری ازمشکلات کامیون واتوبوس تریلی هوچی نمیدانند

  • ناشناس پاسخ

    راننده اتوبوس که باید دستمزد رانندگیش رو به صورت شبی از صاحب اتوبوس بگیره
    استخدام!!!؟
    مگه داریم مگه میشه

  • احمد پاسخ

    جناب راهداری جیب رانندگان رو نزن استخدام پیش کش،
    اینهمه دلال بازی

  • رضازاده پاسخ

    سلام وقت بخیر، از یک طرف سازمان راهداری کشوردنبال راننده برای اتوبوس میگرده و از طرفی که بنده با داشتن مدارک کامل اتوبوس که تو یک سازمان مشغول کار هستم وبیمه ام راننده رد میشه و می‌فرمایند که شما دوشغله هستید وکارت هوشمند بنده را غیر فعال میکنند اگر کمک راننده دارید لطف کنید کارت هوشمند را فعال کنید تا کمک دست مالکان اتوبوس باشیم

  • ناشناس پاسخ

    شوفری برای مردم بدرد نمیخوره اگر ماشین مال خودت باشه ارزش داره، چشمت به خط سفید باشه

  • حجت پاسخ

    سلام، در ایران امکانات برای رانندگان در حد صفر هست. احترام و جایگاه اجتماعی هم نداره.
    پلیس و دزد و کارگر و صاحب بار و باربری هم یه طرف.
    ۱۲ سال راننده تریلی بودم، چند ماه پیش کارت هوشمند و پایه یک رو بوسیدم و گذاشتم کنار.

  • سید رسول رفیعایی پاسخ

    سلام. و قت بخیر شما مسئولین محترم در هیچ زمانی و مکانی قدر راننده ها را ندارید مگر وقتی که به آنها احتیاج دارید مثل زمان جنگ ولی بعد از اتمام کارتون آنها را دیگر نمی بینید در نوع نگرش و دیدتان باید تغییر ایجاد کنید وضعیت راننده های کامیون هم بهتر از اتوبوسها نیست باید چشمهای بسته را باز کنید قبل از اینکه ناوگان زمین گیر بشه

  • هاشم هلیچی پاسخ

    سلام ودرود به تمامی همکاران عزیز هم راننده اتوبوس وهم کامیون آیا مگر درآمد ما چقدر هست که این طور بیمه را گران کردید بخدا توان پرداخت فیش بیمه را نداریم

  • Persian boy پاسخ

    یه لطفی کنید قبل از استخدام راننده و ....به وضع راه ها برسید که عرض یک ماه اونم در کنلر گذر کلان شهرها ۴ حلقه لاستیک نو بخاطر خندق های خیابونا پاره کردمو ۱۲ میلیون بابت جلو بندی خسارت دیدمو ۲ تا هم رینگ با یکی از کمک ها از بین رفتن رو رسیدگی کنید بعد فراخوان استخدام راننده بدید .

  • فرهادم پاسخ

    من عاشق جاده هستم هرگوشع کشوریادنیاباشه ولی افسوس وسیلشوندارم قیمتش سربه فلک کشیده شده رویا..الان تواسنپ کارمیکنم بخداپول بنزین بزوردرمیاد

    • محمد

      با اتوبوس های ترمینال کار میشه کرد.راننده مفت میخوان

  • حسین شرکایی پاسخ

    بعنوان راننده سنگین در سال 91 سر مرز بودم دسترسی به بانک نداشتم اسمم از تامین اجتماعی و سپس کارت هوشمندم از اعتبار ساقط شد دیگه هر کار کردم نتوانستم هوشمند بگیرم بنظر من تسهیل گرفتن کارت هوشمند کمک بزرگیه به جماعت رانندگان

  • احمد پاسخ

    سلام،نمیخواد استخدام کنید ،حق بیمه رو پایین بیارید،از دهن زن و بچه مون میزنیم،برای بیمه کار می‌کنیم، آخه چه خبره 3,300 سه میلیون و سیصد هزار تومن ،شب و روز تو جاده ایم ،برای بیمه کار می‌کنیم، خدایی بی انصافیه...

  • علی پاسخ

    سازمان راهداری وحمل ونقل بایدبه رانندگانی که بازنشسته شدن باسن زیر۶۰سال وتوانایی کاردارند کارت هوشمندشان که گرفتن برگشت داده بشه کلی مشکل کمبود راننده حل میشه ممنون

  • حسین پاسخ

    خیر سرم شدم تازه راننده ولی بیمه ۳۲۵۰ نداشتم بدم رفتم پخش با وانت تو شرکت با حقوق اداره کار.عشق رااندگی ماشین سنگینا داشتم شد این.استخدامتونم واسه خودتون پدر مردم درامده.

  • یا ورشیخی پاسخ

    شما ره تلفن

    کجاست

  • مهدی پاسخ

    حقوق کم مسئولیت بالا .
    اصلا دو ریال ارزش نداره

  • غلامرضا محمدزاده پاسخ

    وقتی کارکر ساده یه میلیون هست وراننده پایه یک ۵۰۰ تومان معلومه که هیچ کس دیگه دنبال این شغل نمیاد

  • غلامرضا پاسخ

    تازمانی که مشکل اساسی حل نشده درست نمیشه تو پایانه ها مشکل هست پلیس راه مشکل هست راننده باید جیب چند نفر رو پر کنه ؟

  • غلامرضا پاسخ

    تو راه

  • علی جعفری پاسخ

    آدرس محل و تماس برا استخدام

  • امیر پاسخ

    ولا ما مجبوریم دیگه تو این کار هستیم ولی آخرین نفر تو خانواده خودمم دیگه به بچم انتقال نمیدم کدوم مسئول اومد پشت راننده رو گرفت بیمه که بدرد هیچی نمیخوره یه عمر باید سگ دو بزنی برا باربری و دلال

  • سعید پاسخ

    خخ.استخدام کجا؟
    راننده ۳۰ تومن حقوقش هست

  • رضا روکی پاسخ

    سلام من خودم راننده اتوبوس شهری هستم سبزوار با 14ساعت حجم کاری .کار سخت که حساب نمیشه 14میلیون حقوق میدن. با دو تا بچه.اگه خدای نکرده تصادف کنی باید از جیبم بدی .کارگری کنی از این کار بهتر بخدا

  • ناشناس پاسخ

    بشینن تا استخدام کنن به زودی که ماشین لگن اسنپی های معتبر هم از رده خارج شد باید برا اسنپ هم یه خاکی تو سرشون بریزن

  • حسین بخشعلی پور پاسخ

    سلام بنده بالای چهل ساله مالک وراننده اتوبوسم.الان بیشتر از سه ماهه که اتوبوس را در پارکینگ گاراژ خواباندم.حتی عیدی که گذشت خوابیده بود.بخاطر وضع جاده ها و مزاحمت بی‌جای پلیس راه های محترم ومقرون به صرفه نبودن.ضمنا بالای 40سال سابقه بیمه تامین دارم.حالا سوال میشه چرا باز نشست نمیشی.چون هم علاقه دارم و هم توانای رانندگی دارم ودر آخر اگه بفروشم وبازنشست بشم.ایا تضمینی هست که فردا چی میشه و قیمت وسيله نقليه به کجا میرسه.

  • هادی شهری پاسخ

    باسلام !!واقعا اگراتوبوس شرایطی تحویل من راننده بدین بااقساط منصفانه هم به نفع دولت هم راننده که دلش گرمه واسه خودش کارمیکنه دنبال کامیون هم نره شرط باشه به جای ضمانت تحویل اتوبوس

  • ناشناس پاسخ

    رانندگی شغلی است که جانت در پشت ویترین قرار گرفته اتوبوس و کامیون هم نداره و دلیل اینکه دیگر مخصوصا جوانان به طرف این شغل نمیان به دلیل در امد پایین و هزینه خرید بالای ماشین و استهلاک فوق العاده بالا میباشد و دلیل دیگر عدم نگرش دولت به این قشر زحمتکش که هیچ حمایتی از جانب دولت نمیشود ایا نا بحال فکر کرده اید که این قشر یک هفته کار رو بر زمین بگذارند اقتصاد بار و مسافر باعث سردر گمی مملکت میشود

  • کمال پاسخ

    من‌راننده‌پایه‌یکم‌راننده‌خیلی‌زیاده‌اما‌کسی‌سر‌کار‌نمیره‌چون‌بی‌احترامی‌خیلی‌به‌راننده‌میشه‌تو‌گرما‌ی‌بندرمیخاد‌بادست‌دوتن‌بار‌تخلیه‌کنه‌که‌بارمیزان‌بشه‌که‌پلیس‌گیرندباروتخلیه‌میکنه‌کرایه‌براش‌واریز‌نمیشه‌خیلی‌دردسرای‌دیگه‌ولی‌کسی‌جواب‌گو‌نیست‌وزیر‌راه‌بیاید‌من‌با‌ماشین‌روز‌تو‌جاده‌های‌ایران‌بریم‌اگه‌ازدست‌سرعت‌گیر‌جادهای‌خورد‌شده‌به‌دیسک‌کمر‌تو‌چندروز‌درگیر‌نشد‌خیلی‌حرف‌وحدیث‌هس‌چکار‌کنیم‌

  • علی پاسخ

    با سلام خدمت تمامی رانندگان زحمت کش چه باری و چه مسافربری رانندگانی که بخش از چرخه اقتصاد مملکت میچرخونن ولی متاسفانه نه در جامعه ارزشی دارن و نه درآمد درست و حسابی رانندگان مسافربری عزیز هم که باید به عالم و آدم چشم بگن از متصدی شرکت گرفته تا پلیس راه و مسافرین عزیز در آخرهم هیچ البته پول بیمه ۳۳۰۰ میلیونی و حقوق کم هم که بماند بنظر بنده که ۲۰ سال راننده اتوبوس هستم ارزش نداره اینکار

  • رضا پاسخ

    شماها راننده رو ادم حساب نمیکنین شوفر تو کشورهای خارجی به راننده پایه یک میگن کاپتان من خودم راننده پایه یک قدیمی هستم باسابقه در جادع واتوبوسرانی. راننده پایه یک نه تنها جسمش خسته میشه از این اتوبوس وکامیونهای پوکیده روحشم خسته میشه بخاطر چنر قازی که میدین حقوق راننده پایه یک ۴برابر باید باشه. اگر مسعولین از خواب بیدار بشن وقدر کاپتان کشورشون رو بدونن هیچ وقت دچار کمبود راننده نخواهند شد اره ارادتمند تمام کاپتانهای باعشق جاده 😊

  • ناشناس پاسخ

    کسی نمیاد پلیس راه های کشور رفتار بسیار نامناسب و توهین آمیزی متاسفانه با رانندگان اتوبوس‌های بین شهری دارند !

  • مهدی لطفی زنگنه پاسخ

    باسلام
    من راننده بیابانی بخش مسافر که جان خودم و مسافر دست منه نه شرایط سخت و زیان اور بهم میدن نه بیمه تکمیلی درستی دارم من اگه بخام درد.دل راننده رابگم باید راجبش کتاب بنویسم چون راننده یه قشر زحمت کش و بدون پشتوانه است ۳۰ تا ۳۵ سال بیمه پرداخت کنی برا ماهی ۷ میلیون حقوق تازه بیمه ماهم سالی ۲ افزایش سرسام اوری داره بعد شما چطور میگین که راننده بیابانی استخدام کنیم شما اولا شرایط و درست کنین بعد استخدام کنید

  • مهدی لطفی زنگنه پاسخ

    چرا افراد بازنشسته وحقوق بگیر را کارت هوشمند میدین دارن حقوق بازنشستگی میگیرن کارت هوشمند رانندگی هم دارن کار میکنن این افراد دوشغله هستن من خودم سراغ دارم که طرف کارمند پتروشیمی هست یا بازنشسته سپاه هست داره راننده بیابانی کار میکنه اینجا منیکه کارم با ماشینه حق من خورده میشه چون اونا بیمه شان دولت پرداخت میکنه ولی من از جیب خودم

  • مهدی طوسی پاسخ

    درود بر شمااولا که اتوبوس بین شهریا همه فرسوده شدن جادها فوق العاده خراب دوما حقوقی که میدن اصلا با مخارج روز جور در نمیاد ما هم تو این شغل هستیم داریم میریم شرکت واحد شرف داره به بیابان چون سختی کار نداره بازنشسته ای سی سال زحمت کشیده الان از همه نظر فرسوده شده دوباره بیاد که چه اتفاقی بیوفته کار باید اثاثی درست بشه این شعل استخدامی نداره هر روزی بری حقوق داری نری نداری این شعل نه حمایت انجمن داره نه اداره کار امور اجتماعی چون تو هیچ قانونی تعریف نشده

  • بوق پاسخ

    دستمزد خیلی کمی داره
    کسی نمیاد

  • محمد پاسخ

    اتوبوس و کامیون باید توسط دولت مستقیم و به قیمت واقعی تولید به دست راننده برسه و دست دلال و باند مافیا کوتاه بشه و روی قیمتها نظارت بشه و مبارزه با گرانفروشی سرلوحه کار دولت باشه و قیمتها ثبات داشته باشه برای همه میصرفه

  • وحید پاسخ

    من خودم راننده پایه یک هستم بیکارم هستم به شغل رانندگی هم علاقه دارم ولی حاضر نیستم با این حقوق واین بهایی که باید برای بیمه پرداخت کنم بیام و برم برای مردم کار کنم . من الان بخاطر بیمه یکسال که دیگه هوشمندم رو تمدید نکردم چون که باید ماهی 3300حق بیمه پرداخت میکردم شما اگه راست میگید حق بیمه رو کم کنید تا ما بتونیم کار کنیم برای یه تمدید هوشمند و کارت سلامت باید کلی بدبختی بکشی کلی هزینه پرداخت کنید شما سازمانها درست شدین برای اینکه کار مردمو راحت کنید ولی متاسفانه فقط چوب لای چرخ مردم میزارید

  • عباس پاسخ

    تامین اجتماعی چرا اینقدر گرون شده

  • امیر پاسخ

    مامور پلیس راه که ساعت ۲ونیم شب میره پایین گردنه قائم میشه میگی میخواد اشرار بگیره که پنج خال سرعته بالا میره.میاد دفترچه ات رو میگیره باید فاتحه خوندبه این کار

  • رضا پاسخ

    با عرض سلام خسته نباشید خدمت دوستان آخه رانندگی هم شد شغل با این حقوق هرجا میری میگن قانون کار بیرون هم که به درد نمیخوره همیشه عزرائیل باهات هستش بند خودم راننده هستم ولی ول کردم رفتم نگهبانی همون حقوق رانندگی برام در میاد راحت هم هستم

  • ساسان پاسخ

    چرا فکر می‌کنید رانندگان باید به تقاضای شما جواب مثبت بدهند ! کمترین حقوق بازنشستگی مال این قشره ، سختی کار که ندارند ، از هرگونه مزایای شغلی دیگر مشاغل محروم هستند ، ۹۰ درصد زمان خدمت کنار خانواده نیستند ، هرگز با رانندگی آینه درخشانی ندارند ، امنیت شغلی که ندارند ، همه ارگانهای مربوطه از آنها بیشترین توقع رو دارند ، خب چرا ول نکنند یا به این حرفه رو بیارند ...

  • ساسان پاسخ

    تنها راه برون رفت از معظل کمی راننده یک چیزه ،،،
    باید همه رانندگان زیر پوشش وزارت راه قرار بگیرند و طبق قوانین کشوری و بین المللی با اونها رفتار بشه و آنها رو بعنوان متخصص ببینند نه کارگر ساده ...

  • ناشناس پاسخ

    مقصر اینا نیستن.مقصر اونیکه وقتی ماشین سنگین ثبت نام میکنن میره شب تو صف جا میگیره که قسطی ماشین بخره بعد بگن‌ فلانی که میتونه ماهی صد تومن قسط بده چرا ۳ میلیون بیمه نده،،،، چرا راهداری خودشو اذیت کنه بیاد راننده‌‌ رو درک کنه..با یه حساب سرانگشتی میبینه هرکاری میکنه راننده بازم میتونه جواب بده ..خودتون مقصرید...ده میلیارد کدوم عاقلی میده ماشین...برو دو واحد خونه بخر بشین اجارشو بخور.هرسال رو مالت میره.نهایت یه عوارض شهرداری بدی...

  • ناشناس پاسخ

    روزی حکیمی از مکتب خانه می‌آمد بر مرکب خویش سوار بود که طفلی را دید بی پیراهن و عریان.
    از او پرسید که مادر تو کجاست که چنین عریانی؟
    طفل پاسخ داد پول مکتب تو را نداشت که بدهد پیراهن جامه مرا فروخت تا تو عریان نشوی.

  • ساسان پاسخ

    مگر راننده پایه یکم اتوبوس ریخته که ۱۰ هزار لازم دارید ! اصلا مگه با این وضع نابسامان شغلی با نداشتن کوچکترین امتیاز شغلی کسی به این شغل سخت ، پر دردسر ، پر استرس ورود میکنه ! حتی از تعلق مشاغل سخت دریغ کردید ، بعد از سی سال کار ، کمترین حقوق بازنشستگی رو به این عزیزان می‌دهند ...

  • علی پاسخ

    بعد بیست سال سابقه یه سرویس نریم جاده گرسنه باید بمونیم..اونم از اول حرکت باید با دفتر دارو شاگرد وکمکی و پلیس راه ومسافر کلی بحث و جدل کنی ..همه داریم از این شغل بی ارزش فرار میکنیم ..نه صنفی که حمایت کنه و نه حقوقی ...هر چی کاسه وکوزست سر راننده باید بشکنه

  • امین صلاح زاده پاسخ

    وزارت محترم لطفا طرحی لحاظ فرمایید وفراخوان کنید به دونفر راننده هوشمندفعال یک دستگاه اتوبوس باشرایط اقساط تحویل بدین تا معضل کمبود ماشین وراننده برطرف بشه،اتوبوس یا کامیون وسیله نقلیه عموم هست نه کالای تجاری دلال ونمایشگاه دار ،وسیله نقلیه فقط باید به راننده تحویل داده بشه نه اینکه کالای سرمایه گذاری بشه که به واسطه دلال ونزول بالای بیست میلیارد فی بخوره لطفا تحقیق کنید فقط به راننده هوشمندفعال که شغل اصلیش رانندگیه تحویل بدین وگرنه دلال ها هم مدارک دارن ،من الله توفیق

  • جعفریوسفی پاسخ

    باسلام بنده ۲۳ساله راننده پایه یک هستم از سال ۸۳هم که تازه اسکانیا اومده بودکارکردم تا ۱۴۰۰۳سال هم میشه خرید فروش سواری بودم ولی یطوری شده که الان باز میخوام با اتوبوس کار کنم اهل تبریزم اگه کسی نیاز داشت تماس بگیره در ضمن درسته ارزش نمیدن به راننده ولی بهترین شغل هست حق ما بود یعنی ماشینهای بیابانی نه شهری اخه این درست است شرکت واحد که چند گیلومترراه میره سختی کارداشته باشه ماکههمیشه چوب به چشم میزاریم نداشته باشیم تورو قران به ما هم رحمی بکنید بخدا ازجون دل کار میکنیم جونمون به کف دستمون هست یا حق

  • ساسان پاسخ

    مشکل از آنجا شروع شد که یه عده غیر متخصص برای رانندگان متخصص تصمیم گرفتند و دارن میگیرن ، هیچکدام از مسئولین وزارت راه رانندگی با ماشین سنگین در جاده‌ها و دور از منزل و خانواده رو تجربه نکردند ، پس چطور بخودشون اجازه تصمیم گیری برای مهمترین شغل کشور رو می‌دهند ، سختی کار که برای رانندگان مصوب نشد ، از هرگونه امتیازات شغلی که محروم هستند ، از همه اقشار کشور بیشتر کار می‌کنند ، و کمترین حقوق بازنشستگی رو دریافت می‌کنند، اینها نشان از غیر متخصص بودن و دشمنی خواسته و ناخواسته مسئولین داره ، و شاهد خروج از این شغل و ورود نکردن جوانان هستیم امیدوارم روزی برسه که با فانوس در تاریکی شب دنبال راننده بگردند آنها که بر صندلی بلند و میز بزرگ مسئولیت تکیه زدند ..‌

  • داود عزیزپور پاسخ

    باسلام درمیان رانندگانی که به دلیل سوابق بیمه ای بالجبار از طرف بیمه بازنشسته شدن میتوان افراد با تجربه وماهر وتوانایی بالا با تایید طب سلامت پیدا کرد چرا فراخوان نمدید تا این افراد مجددا بکار گرفته شوند

  • محمدرضا پاسخ

    اینا همش حرفه . من نزدیک دوسال برای کارت هوشمند دوندگی کردم چون بیمه ی من از جایی دیگه رد میشه میگن کارت به شما تعلق نمیگیره . من میخوام بپرسم مگر بیمه ی رانندگان یا بیمه ی سازمانی دیگر هر دو به صندوق تأمین اجتماعی واریز نمیشه؟ و مگه اون بیمه میخواد رانندگی کنه . نیروی آماده به کار و باتجربه زیاده ولی به همین راحتی پسشون می‌زنند.
    تشکر