بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

آمادگی کرواسی برای همکاری ریلی با ایران/ مذاکره مدیران رجا با کروات‌ها

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا که چندی پیش با همراهی یک هیات عالی‌رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی به زاگرب، پایتخت کرواسی سفر کرده بود، گفت: در این سفر مذاکرات متعددی با شرکت‌های سازنده واگن و لکوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت. محمد رجبی بعد از انجام این مذاکرات با نمایندگان کشور کرواسی گفت: امیدواریم تفاهم‌های اولیه به سرمایه‌گذاری و ساخت واگن و انتقال فناوری در این صنعت منجر شود.

آمادگی کرواسی برای همکاری ریلی با ایران/ مذاکره مدیران رجا با کروات‌ها
تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا که چندی پیش با همراهی یک هیات عالی‌رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی به زاگرب، پایتخت کرواسی سفر کرده بود، گفت: در این سفر مذاکرات متعددی با شرکت‌های سازنده واگن و لکوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

محمد رجبی خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر شرکت در نشست‌های دوجانبه وزیر تعاون، کار و رفاه ایران با وزیران اقتصاد، کار و انرژی کرواسی، در مذاکرات متعددی با چندین شرکت بزرگ اروپایی مستقر در کرواسی نیز حضور یافتیم.

وی اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های GREDELI سازنده قطار، لکوموتیو و واگن Atron ، تجهیزات فروش بلیت و کنترل الکترونیکیIndustrius ، صنعت جوشکاری دقیق در صنایع ریلی و توسعه صنایع ریلی Westcorp، همچنین مذاکره با مدیران عالی‌رتبه این شرکت‌ها برای همکاری در تأمین مالی و ساخت واگن و تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از دیگر برنامه‌های این سفر سه روزه بود.

صنعت ریلی در کرواسی پس از تصویب قانون راه‌آهن و قانون تقسیمات در سال 2005، شرایط جدیدی را تجربه کرده که می‌توان گفت این قوانین منجر به رشد و توسعه این صنعت شد؛ هرچند که از نظر‌گاه بخش خصوصی در کرواسی، به دلیل دولتی بودن بخش‌های مهم راه‌آهن، رشد این صنعت واقعی نبوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.