بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) رخ داد:

◄ مدیرکل راه آهن تهران پاسخگوی مردم شد

راه‌آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت‌مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.

مدیرکل راه آهن تهران پاسخگوی مردم شد
تین نیوز

عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران ضمن حضور در مرکز سامد استانداری تهران پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران و شهروندان از طریق تماس تلفنی بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره‌کل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)،‌ عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ سه‌شنبه، ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مسافرین و شهروندان بود.

مدیرکل راه‌آهن تهران برگزاری این‌چنین برنامه‌ها با شهروندان و همکاران را امری مهم دانست و گفت: این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند.

وی هم‌چنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت: از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

هادی‌نژاد بیش‌ترین آمار تماس‌ها در سامانه سامد در حوزه‌ ریلی استان تهران را در خصوص قطارهای حومه‌ای مطرح کرد و گفت: راه‌آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای بیش‌تر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت‌مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.