◄ مدیرکل راه آهن تهران پاسخگوی مردم شد
راهآهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راهاندازی قطارهای حومهای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایتمندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.
عابدین هادینژاد مدیرکل راهآهن تهران ضمن حضور در مرکز سامد استانداری تهران پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران و شهروندان از طریق تماس تلفنی بود.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تهران در ادارهکل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)، عابدین هادینژاد مدیرکل راهآهن تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ سهشنبه، ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران، پاسخگوی تماسهای تلفنی مسافرین و شهروندان بود.
مدیرکل راهآهن تهران برگزاری اینچنین برنامهها با شهروندان و همکاران را امری مهم دانست و گفت: این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند.
وی همچنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت: از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بهراحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.
هادینژاد بیشترین آمار تماسها در سامانه سامد در حوزه ریلی استان تهران را در خصوص قطارهای حومهای مطرح کرد و گفت: راهآهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راهاندازی قطارهای حومهای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایتمندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.