دریافت تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان توسط شرکت راه آهن شرقی بنیاد (بن ریل)
شرکت بن ریل، به عنوان تنها شرکت بخش ریلی مسافری کشور و به دلیل رعایت حقوق مشتریان، کیفیت ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان، شفافیت مالی، خدمات پس از فروش و قیمت محصول، به عنوان شرکت حامی حقوق مصرف کنندگان انتخاب و شایسته کسب تندیس نقرهای شد.
شرکت بن ریل، به عنوان تنها شرکت بخش ریلی مسافری کشور و به دلیل رعایت حقوق مشتریان، کیفیت ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان، شفافیت مالی، خدمات پس از فروش و قیمت محصول، به عنوان شرکت حامی حقوق مصرف کنندگان انتخاب و شایسته کسب تندیس نقرهای شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت راه آهن شرقی بنیاد، طی جلسه ای که روز سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹، با حضور جناب آقای دکتر عباس تابش معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس محترم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سالن جلسات ساختمان مرکزی بن ریل برگزار گردید، تندیس نقره ای نوزدهمین دوره ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به مهندس وفاجو، مدیرعامل محترم شرکت بن ریل اهدا شد.
شایان ذکر است براساس ارزیابی شاخص های عملکردی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بن ریل، سال گذشته نیز جزء شرکت های برتر انتخاب و تندیس دریافت کرده بود و برای ششمین سال پیاپی، با ارتقای عملکرد و بهبود رضایت مشتریان و سایر شاخص های ارزیابی شده، با روندی رو به رشد، موفق به دریافت تندیس نقرهای شد.
ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ارزیابی نوع ارائه خدمات، زمان پاسخگوئی به مسافران، امکانات موجود در بخش خدمات ریلی و میزان رضایت مسافران ریلی انجام می شود و در نهایت بر اساس شرایط موجود، وضعیت شرکت های ارائه دهنده خدمات ریلی برای دریافت گواهینامه تائید یا رد می شوند.
مهندس وفاجو، مدیرعامل محترم بن ریل ضمن قدردانی از تمامی همکاران ابراز امیدواری کردند تا با استعانت از خداوند متعال و درنظر داشتن رضایتمندی مشتریان همچنان به رشد و ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات پرداخته تا بتوانیم در سال آتی نیز موفقیت بدست آمده را در کسب رتبه برتر صنعت ریلی مسافری از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان تکرار نموده و ارتقا دهیم.