بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

خدمه شناورهای هندی اجازه پیاده شدن در بنادر ایران را ندارند

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در رابطه با شناورهای هندی تشدید شده است.

خدمه شناورهای هندی اجازه پیاده شدن در بنادر ایران را ندارند
تین نیوز

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در رابطه با شناورهای هندی تشدید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چنگیز جوادپور با تاکید بر این که پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه بندری و دریایی با سخت گیری بیشتری برای شناورهای هندی مدنظر قرار خواهد گرفت، گفت: قبل از پهلوگیری شناورهای هندی، همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کنترل‌های لازم را مدنظر قرار می‌دهند و با انجام تست گیری اجازه پهلوگیری یا عدم پهلوگیری صادر می شود و بدون تایید وزارت بهداشت شناورها پهلودهی نمی‌شوند و کالا تخلیه و بارگیری نخواهد شد.

جوادپور با بیان اینکه اجازه پیاده شدن خدمه شناورهای هندی داده نمی‌شود، چرا که ممکن است برخی خدمه ناقل بدون علامت باشند، تصریح کرد: عمده شناورهای هندی در چابهار پهلودهی می‌شوند و اگر بحث کالاهای اساسی باشد ممکن است به بندر امام نیز بروند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی تدوین شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در رابطه با شناورهای هندی با حساسیت و دقت بیشتری در دستور کار قرار می‌گیرد، بیان کرد: تبادل مسافری دریایی بین ایران و هند وجود ندارد و نه مسافری از طریق هند به ایران می‌آید و نه مسافری از ایران به هند می‌رود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.