بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

بهسازی و روکش آسفالت ۶۹ هزار کیلومتر از راه‌ های شریانی آغاز شد

معاون راهداری سازمان راهداری گفت: با ابلاغ و تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار و قیر، بهسازی روکش آسفالت بیش از ۶۹هزار کیلومتر باند راه های شریانی و اصلی از ابتدای اردیبهشت امسال آغاز شد.

بهسازی و روکش آسفالت ۶۹ هزار کیلومتر از راه‌ های شریانی آغاز شد
تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری گفت: با ابلاغ و تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار و قیر، بهسازی روکش آسفالت بیش از ۶۹هزار کیلومتر باند راه های شریانی و اصلی از ابتدای اردیبهشت امسال آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به آغاز بهسازی و روکش آسفالت راه های شریانی کشور با تأمین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار توسط ۳۰۰ اکیپ راهداری، گفت: پیش بینی می شود این اعتبار با تأمین منابع جدید و سهمیه قیر امسال، تا پایان سال جاری به حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برسد.

وی افزود: به این منظور حدود ۳۴۰۰ ردیف پروژه بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در سطح کشور تعریف شده است که رقم ریالی قراردادهای آن با احتساب قراردادهای نیمه تمام منعقد شده در سال گذشته، به بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان می رسد.

به گفته معاون راهداری مطابق برنامه ریزی انجام شده، در سال جاری حداقل ۱۵ هزار کیلومتر لکه گیری و انواع روکش آسفالت در راه های اصلی و شریانی کشور اجرا خواهد شد و در صورت تأمین اعتبار لازم، این رقم تا ۱۷ هزار کیلومتر قابل افزایش خواهد بود و هم اکنون توسط بیش از ۳۰۰ اکیپ اجرایی، عملیات لکه گیری و اجرای آسفالت در راه های شریانی و اصلی کشور در حال اجراست

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.