بازدید سایت : ۷۸۵۸۷

واردات ماشین آلات راهداری، توان عملیاتی راهداری در راه های بین شهری کشور را افزایش می دهد

با واردات حدود ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین، توان عملیاتی راهداری در راه های بین شهری کشور بالا می رود.

واردات ماشین آلات راهداری، توان عملیاتی راهداری در راه های بین شهری کشور را افزایش می دهد
تین نیوز |

با واردات حدود ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین، توان عملیاتی راهداری در راه های بین شهری کشور بالا می رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان در نشست مجمع عمومی سازمان گفت: تمام تلاشمان این است در چارچوب اهداف و برنامه هایی که مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشخص می کند، قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد سال گذشته سازمان در اقدامات راهداری، ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی بیشتر از برنامه ریزی و اهداف بود، همچنین در میزان ترانزیت کالا، حمل و نقل عمومی بین شهری در ایام اربعین حسینی و سفرهای مشهدالرضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر، عملکرد مناسبی داشتیم.

امانی با بیان این که تا حد امکان تمام اقدامات این سازمان در سامانه ها بارگذاری شده و به سازمان بزرگ دیتامحور تبدیل شده است، اظهار کرد: اصلاح حدود ۷۸۰ نقطه پرحادثه، تجهیز پایانه های مرزی، پاسگاه های پلیس راه، تجهیز تمام ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به سیستم ها و سامانه های مرکز مدیریت راه های کشور، نیز دیگر اقدامات این سازمان است.
بر اساس این گزارش، سرپرست امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به وسعت کشور و طول راه ها، نگهداری و توسعه راه ها با توپوگرافی ها و شرایط متفاوت، هزینه زیادی نیاز دارد.
جغتایی افزود:در سال های اخیر با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمک دولت تا حدودی منابع مالی افزایش پیدا کرده، اما این منابع پاسخگوی همه نیاز های کشور نیست و در کنار افزایش منابع، اولویت بندی منابع محدود در دستور کار است تا مردم بتوانند از این منابع بهره مند شوند.
وی همچنین اظهارداشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات خوبی در استفاده از سامانه ها انجام داده و کار را با قدرت بیشتر ادامه می دهد و امید است بتوانیم بر اساس این اطلاعات و داده ها، برنامه ریزی مناسبی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته باشیم.
معاون برنامه ریزی سازمان نیز بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع، اولویت بندی کارها اهمیت دارد، شفاف سازی و اولویت بندی هزینه ها با سامانه ها و دیتاهایی که در اختیار داریم، انجام می شود .
به گفته تیموری، همکاری مشترکی با سازمان برنامه و بودجه کشور شروع شده است، امید است امسال شاهد تحولات خوبی در احکام، تبصره ها و قانون بودجه ۱۴۰۴ باشیم.
گفتنی است اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۳ و رئوس اهداف، برنامه ها و بودجه مورد نیاز سال ۱۴۰۴ در نشست مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.