طرح شبکه «سیر»؛ طرحی برای ارتقای خدمات به مسافران
رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: ارتقای سطح خدمات به مسافران، مهمترین هدف طرح شبکه سیر است.
رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: ارتقای سطح خدمات به مسافران، مهمترین هدف طرح شبکه سیر است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عیسی خادمی درجلسه توجیهی کارشناسان حمل و نقل ادارات تابعه این اداره کل بر اهمیت اجرای طرح شبکه سیر و اهمیت تاکید نمود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه جلب رضایت مسافران در یک فضای رقابتی سالم و بکارگیری وسایل نقلیه باکیفیت و ایمن و بهرهگیری از رانندگان آموزشدیدهاظهار داشت: بر اساس ضوابط جدید تاسیس و بهرهبرداری شرکتهای مسافربری، متقاضیان سرمایهگذاری و فعالیت در بخش حمل و نقل مسافر میتوانند تحت ضوابط تعیین شده یک شرکت بزرگ(شرکت مادر) با چند شعبه و نمایندگی در سراسر کشور تاسیس کنند و یا از طریق انعقاد قرارداد با شرکتهای فعال به عنوان نماینده یاشعبهای از این شرکتها فعالیت کنند.
خادمی خاطر نشان ساخت: ساماندهی حمل توشه غیرهمراه مسافر، بغلنویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری، حضور مدیران فنی و کنترل وسیله نقلیه ، بررسی توزیع سفر و تحلیل ترافیکی محورها، از جمله سایر اقدامات حوزه حمل و نقل مسافربری است که در راستای جلب رضایت مردم و مسافران در این طرح پیشبینی شده است.