بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ ۲۰ درصد، کم است؛ احتمال افزایش مجدد قیمت بلیت در نوروز / مسافران اتوبوس، مردم درجه ۳ هستند

◄ ۲۰ درصد، کم است؛ احتمال افزایش مجدد قیمت بلیت در نوروز / مسافران اتوبوس، مردم درجه ۳ هستند

تین نیوز | مدیرعامل یکی از تعاونی های مسافربری قدیمی کشور با بیان اینکه" افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس مسافربری هنوز کم است" گفت: با توجه به شرایط موجود و به احتمال بسیار زیاد افزایش نرخ بلیت ویژه سفرهای نوروزی را پیش رو داریم.

ناصر شهرابی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس های مسافربری برای سال جاری، جدا از سفرهای نوروزی اظهار داشت: نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با وجود  هزینه سرسام آور نگهداری اتوبوس ها، ارائه نرخ های متفاوت از شرکت ها و تعاونی ها، هنوز پایین است.

وی افزود: علیرغم افزایش تورم سالانه و گرانی قطعات از ابتدای سال 93، به دلیل عدم افزایش نرخ بلیت از اول سال بسیاری از شرکت ها متضرر یا برچیده شدند.

وی با بیان اینکه "بنده از درخواست شرکت ها برای افزایش بیش از 45 درصدی نرخ بلیت اتوبوس ها اطلاعی ندارم" گفت: متاسفانه در ایران افزایش درآمد با افزایش هزینه روبرو است و با توجه به اینکه کاربران اتوبوس های مسافربری را مردم درجه سوم تشکیل می دهند، پیشنهاد افزایش 20 درصدی نرخ بلیت بر اساس قدرت خرید مردم داده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این افزایش 20 درصدی هیچگاه به طور کامل اخذ نمی شود. زیرا رانندگان یک خط برای جذب مشتری و رقابت با یکدیگر، نرخ های کمتری را به مسافران ارایه می کنند.

شهرابی در پایان با اشاره به افزایش نرخ بلیت ویژه سفرهای نوروزی حد فاصل 25 اسفند تا 15 فروردین خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای افزایش نرخ بلیت اتوبوس مسافربری در سفرهای نوروزی برعهده اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور است که با توجه به شرایط موجود امسال نیز شاهد افزایش 20 درصدی نرخ بلیت و سپس کاهش آن در 16 فروردین خواهیم بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Alex Dunn

    آقای شهرابی، کدام هزینه های سرسام آور نگهداری اتوبوس ها!!!!!!؟؟؟؟ گوئی شما در اروپا یا جهان صنعتی کار می کنید۰متأسفانه مدیرانی که نمی توانند معادلات اقتصاد حمل و نقل را حل کنند، فورا فریاد و فغان می کنند که وامصیبتا هزینه ها بالاست۰خیر آقای شهرابی مشکل، سوء مدیریت، عدم استفاده از علم و متخصص، سود جوئی در " هر شرائطی " و کم کاری مزمن است۰شما حتی بجز دو محور در تمامی ایران عوارض جاده ای نمی پردازید!! ۲۰٪ خیلی گران است، اتوبوس های شما همواره تا مملو از مسافر نشوند حرکت نمی کنند، یعنی ضریب اشغال ۱۰۰٪!!!کجای دنیا چنین عمل می کنند؟ در اروپا اتوبوس ها نیمه پر حرکت می کنند و به ۵ درصد سود پس از مالیات خشنودند۰شما مالیات را صحیح نمی پردازید و می خواهید سود بالای ۱۰۰٪ هم ببرید!!! آیا فکر نمی کنید این خیانت به کشور در شرائط فعلی است؟ گویی شما در سرزمین آرمان ها زیست می کنید و نمی دانید اتوبوس هایتان غیر استاندارد و بد مصرف و سالمند هستند۰باور کنید سفر اتوبوسی در اروپا و آمریکا بمراتب از ایران ارزانتر است، تازه آنجا سوخت لیتری ۵۸۰۰ تومان است۰آنها خدمت به مصرف کننده می کنند نه خیانت آقای شهرابی!!!