اینفوگرافیک | ارزان ترین پاسپورت های جهان در ۲۰۲۴
در حالی که گذرنامه ها قفل جابه جایی های جهانی را باز می کنند، میزان هزینه ای که کشورها برای این مدرک شناسایی ضروری…
تیننیوز| پیشروی نصب خط دوم اندیمشک اهواز با سرعت مناسبی از سوی شرکت تراورس در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار تیننیوز؛ خط دوم اندیمشک-اهواز که از خرداد 94 آغاز شد و تا مهر 95 به پیشرفت 90% رسیده است هماکنون در مرحله نصب خط از سوی شرکت تراورس بوده و در این بخش پیشرفت چشمگیری در آن دیده میشود. در این گزارش تصویریخ نگاهی به نصب خط در بلاک میان آب - آهودشت محور جنوب که طی سه ساعت مسدودی، یک کیلومتر نصب خط داشته است خواهیم انداخت.
پروژه خط دوم محور ریلی اندیمشک - اهواز 9 خرداد 94 با حضور محسن پورسیدآقایی، مدیرعامل سابق راهآهن آغاز شد.
این پروژه به طول 140 کیلومتر و دارای 10 ساختمان ایستگاه است. پیشبینیها قبل از آغاز این پروژه حاکی از آن بود که در این طرح 2 میلیون و 850 هزار مترمکعب عملیات زیرسازی، انجام و 235 هزار قطعه تراورس، 16 هزار و 851 تن ریل با 75 دستگاه ابنیه و 70 دستگاه سوزن بکار گرفته میشود.
خط دوم راهآهن اندیمشک- اهواز در مهرماه 95 با پیشرفت 90% همراه شد. در همین خصوص عبدالکریم درویش زاده، مدیرکل راهآهن جنوب اظهار داشت: پروژه احداث خط دوم راهآهن اهواز – اندیمشک حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پروژه خط دوم اندیمشک- اهواز به طول 150 کیلومتر در بلاکهای سبز آب -شوش-هفت تپه -میان آب-آهودشت به طول 44 کیلومترتاکنون انجام گردیده است. همچنین عملیات تهیه خط در محوطه کارخانه اندیمشک و بالاست ریزی در بلاک شوش - سبزآب در حال انجام است.
شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راهآهن (تراورس) در راستای اصل 44 قانون اساسی کشور در اردیبهشت ماه سال 1389 به بخش خصوصی واگذار گردید. فلسفه وجودی این شرکت کمک به توسعه و نگهداری راهآهن کشور است و در همین راستا وظائف اصلی شرکت تولید تراورس برای خطوط راهآهن، روسازی، بازسازی خطوط ریلی و نیز نگهداری از خطوط و ابنیه فنی موجود در شبکه راهآهن سراسر کشور است البته این شرکت در زمینه توسعه و نگهداری از شبکه ریلی بسنده نکرده و بر اساس سیاستهای این شرکت فعالیتها را در زمینههای عمرانی، راهسازی و شوسه گسترش داده است.
از دیگر اقدامات تراورس میتوان به استفاده از تراورس های سوزن که معمولاً برای دوراهیها (انشعابها) مورد استفاده قرار میگیرند که از دیرباز در راهآهن ایران، از نوع چوبی این تراورسها استفاده میگردید است. شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی با سرمایهگذاری در این زمینه، تکنولوژی روز دنیا برای تولید نوع بتنی تراورس سوزن را وارد و با احداث و راهاندازی کارخانه تراورس بتنی سوزن در سال 1388، نام خود را بهعنوان اولین سازنده اینگونه از تراورسها در خاورمیانه مطرح نمود.
در حالی که گذرنامه ها قفل جابه جایی های جهانی را باز می کنند، میزان هزینه ای که کشورها برای این مدرک شناسایی ضروری…
پاول به سختی کار می کرد و با پس انداز خود اولین اتومبیل خود را که یک فولکس واگن سوسکی (بیتل) بود خرید و بین سال های…