بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ​دیدار مسئولان حوزه ریلی از فعالیت تراورس در راه‌آهن غرب کشور

◄ ​دیدار مسئولان حوزه ریلی از فعالیت تراورس در راه‌آهن غرب کشور

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، نماینده شهر ارومیه و بسیاری از مدیران دولتی کشوری و استانی از عملیات روسازی مکانیزه و سنتی راه‌آهن محور نقده به ارومیه که از سوی شرکت تراورس در دست انجام است بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز، روز شنبه 19 فروردین ماه 96 خادمی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، ذاکری، معاون شرکت ساخت و توسعه، احمدی، مدیرکل ساخت روسازی، کهوریان، معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی، بهادری، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، نصر، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، رحمانی، مدیرکل رئیس امور راه وترابری، مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون ایشان نیکو فرجام در مراسم آغاز عملیات روسازی مکانیزه و سنتی (در دو جبهه کاری) راه‌آهن محور نقده به ارومیه حضور داشتند.

لازم به ذکر است تاکنون 23 کیلومتر از زیرسازی و روسازی مسیر ریلی مهاباد به نقده انجام شده و ایستگاه نقده در حال حاضر از بیش از 90 درصد پیشرفت در زیرسازی، روسازی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دو هفته دیگر با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود. از مسیر ریلی 75 کیلومتری نقده به ارومیه، 25 کیلومتر آن آماده ریل‌گذاری بوده و مقدمات ریل‌گذاری آن از دو نقطه آغاز شده است.

در همین خصوص خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در راستای توسعه شبکه ریلی کشور منابع مالی ۵ محور از جمله ارومیه، رشت، کرمانشاه، همدان و اتصال جدید تبریز تأمین شده است گفت: هدف دولت افزایش حمل‌ونقل ریلی است و این ۵ مرکز تا پایان عمر دولت به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه روزانه حداقل 1500 متر ریل‌گذاری در ایستگاه نقده انجام می‌شود افزود: تزریق مالی طبق برنامه‌ریزی‌های معین شده انجام گرفته و امیدواریم پیمانکاران طبق زمان‌بندی مشخص پروژه را به اتمام رسانده و مردم ارومیه از نعمت قطار بهره‌مند شوند.

خادمی در خصوص هزینه‌های پروژه راه‌آهن مراغه ارومیه گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزینه شده که برای محور نقده ارومیه نیز 350 میلیارد توان بودجه تخصیص یافته است.

n00127466-r-b-000
n00127466-r-b-001
n00127466-r-b-002
n00127466-r-b-003
n00127466-r-b-004
n00127466-r-b-005
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.