بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ برنامه‌ریزی تراورس برای بالا بردن کیفیت تولید و خدمات ریلی

◄ برنامه‌ریزی تراورس برای بالا بردن کیفیت تولید و خدمات ریلی

تین‌نیوز| در آخرین روز فروردین ماه سال 1396، جلسه صبحگاه مشترک مدیران عملیاتی و تولیدی تراورس، در محل کارخانه تولید تراورس بتنی کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ در جلسه صبحگاه مشترک مدیران عملیاتی و تولیدی شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن، مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت ضمن یادآوری مجدد پروژه‌های محوله شرکت، بر لزوم افزایش راندمان و کارایی مجموعه‌های تولیدی و خدماتی شرکت اشاره و بر افزایش کیفیت محصولات و خدمات، تأکید کرد. از نکات مورد اشاره معینی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد.

برگزاری جلسات مکرر، مستمر و کوتاه (روزانه و هفتگی) با مدیران و پرسنل زیر مجموعه به منظور هماهنگی بیشتر و شناسایی مشکلات موجود در مجموعه تحت امر و برنامه‌ریزی در خصوص رفع آن؛ ارائه برنامه مدون در خصوص اجرای پروژه‌های شرکت؛ بالا بردن راندمان کاری و جلوگیری از تعطیلی بی دلیل تولید و به حداقل رساندن وقفه در کار؛ بالا بردن کیفیت تولید و خدمات با کنترل مستمر و دقیق کیفیت؛ بالا بردن ایمنی و استقرار و نظارت دقیق مسئولین HSE در کارخانجات و پروژه‌ها و نظارت بر اجرای صحیح و به موقع پروژه‌ها.

شرکت تراورس هم اکنون در نقاط مختلف ریلی کشور از جمله راه‌آهن لرستان، آذربایجان غربی، گلستان و راه‌آهن قزوین-رشت در حال فعالیت است.

جلسه صبحگاه مشترک تراورس
جلسه صبحگاه مشترک تراورس
جلسه صبحگاه مشترک تراورس
جلسه صبحگاه مشترک تراورس
جلسه صبحگاه مشترک تراورس
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.