بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
بهره‌برداری از فاز نخست ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای تراورس

◄ تجهیزات جاده‌ای برای ساخت خطوط ریلی

هم‌زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم بهره‌برداری از فاز نخست ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

تجهیزات جاده‌ای برای ساخت خطوط ریلی
تین نیوز

هم‌زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم بهره‌برداری از فاز نخست ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مصطفی معینی، مدیر عامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) در جریان برگزاری مراسم بهره‌برداری از فاز نخست ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از هزینه‌های پروژه‌های عمرانی شرکت در سراسر کشور، ناشی از حمل مصالح مورد نیاز در پروژه‌ها است که با توجه به راه‌اندازی فاز اول پروژه حمل‌ونقل سنگین جاده‌ای و ورود هفت دستگاه تریلر و پنج دستگاه میکسر، علاوه بر تسریع در انجام عملیات مربوط به حمل بار در پروژه‌ها، قطعاً در خصوص هزینه‌های مترتب بر پروژه‌ها نیز شاهد کاهش چشمگیری خواهیم بود.

 

معینی در ادامه تصریح کرد: انشاءالله در آینده نزدیک و در فاز دوم پروژه حمل‌ونقل شرکت، با خرید دیزل سبک و واگن‌های مخصوص حمل بالاست و تراورس، گام بلند دیگری در جهت تحقق اهداف تبیین شده برای شرکت و افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های پروژه‌ها برداشته خواهد شد.

 

شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) در راستای اصل 44 قانون اساسی کشور در اردیبهشت‌ماه سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شد. فلسفه وجودی این شرکت کمک به توسعه و نگهداری راه‌آهن کشور است و در همین راستا وظائف اصلی شرکت تولید تراورس برای خطوط راه‌آهن، روسازی، بازسازی خطوط ریلی و نیز نگهداری از خطوط و ابنیه فنی موجود در شبکه راه‌آهن سراسر کشور است البته این شرکت در زمینه توسعه و نگهداری از شبکه ریلی بسنده نکرده و بر اساس سیاست‌های این شرکت فعالیت‌ها را در زمینه‌های عمرانی، راه‌سازی و شوسه گسترش داده است.

 

تولید 2016 عدد تراورس در یک روز در کارخانه اندیمشک، بهسازی بیش از 600 متر از خطوط متروی تهران - کرج در یک روز، بازسازی بیش از هزار متر از خطوط محور جنوب در یک روز، ساخت 11500 متر اسلب تراک در متروی خط هفت تهران در چهار ماه، نگهداری از بیش از هشتاد درصد خطوط ریلی اصلی کشور با کمترین تعداد سانحه خطی، ساخت زیرسازی و روسازی بخش عمده‌ای از خطوط ریلی جدید کشور و ... تنها بخشی از توفیقات شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی در سال گذشته به شمار می‌رود.

 

شرکت تراورس هم‌اکنون در نقاط مختلف ریلی کشور از جمله راه‌آهن لرستان، آذربایجان غربی، گلستان و راه‌آهن قزوین-رشت در حال فعالیت است.

ناوگان جاده ای تراورس
ناوگان جاده ای تراورس
ناوگان جاده ای تراورس
ناوگان جاده ای تراورس
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    حالا که ناوگان رو راه انداختن چرا حقوقا رو نمیدن؟

  • ناصریان

    شما که این همه ماشین آلات دارین چرا نمیتونین حقوق بچه هارو بدین