مدیرعامل تراورس در بازدیدی شبانه از بتنریزی ایستگاه وحدت اسلامی دیدن کرد.
به گزارش خبرنگار تیننیوز؛ مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راهآهن (تراورس) شب گذشته طی بازدیدی شبانه از نحوه بتنریزی در ایستگاه وحدت اسلامی داشت.
خیابان وحدت اسلامی با نام سابق خیابان شاهپور یکی از قدیمیترین خیابانهای تهران است. این خیابان از میدان حسنآباد تا خیابان شوش امتداد دارد و در بر گیرنده اماکنی چون پارک شهر، بازار میوه و ترهبار، میدان وحدت اسلامی (میدان شاهپور سابق)، اداره آگاهی، بیمارستان پوست رازی، خیابان باقری (تهرانچی قدیم، سرهنگ هوشیار)، مجاورت با محلهٔ قدیمی سنگلج، خیابان مختاری (بازار محلی) و محلهٔ تختی (منزل زندهیاد تختی در این محل بوده) است. خیابان وحدت اسلامی از شاهراههای اصلی تهران محسوب میشود تا جایی که بعضی از اتوبوسهای برونشهری ترمینال (پایانه) آرژانتین (بیهقی) از این خیابان برای خروج از تهران استفاده میکنند.
هرچند تمرکز اصلی تراورس در خطوط و ابنیه ریلی متمرکز شده اما فعالیت این شرکت در سالهای اخیر نشان میدهد علاوه بر خطوط ریلی در دیگر حوزهها همچون جاده نیز تواناییهای بسیاری در تراورس وجود دارد. شاخههای اصلی فعالیت این شرکت به دو بخش تولید محصول و ارائه خدمات تفکیک میشود. محصولات شرکت عمدتاً شامل انواع تراورسهای مورد استفاده در خطوط ریلی میشود. خدمات شرکت نیز شامل روسازی، بازسازی، بهسازی و نگهداری خطوط و ابنیه فنی راهآهن است.
از دیگر فعالیتهای تراورس میتوان به توان روسازی خطوط راهآهن (احداث خطوط جدید) 1500 کیلومتر سالانه، بهسازی خطوط راهآهن (مرمت خطوط موجود) 500 کیلومتر، نگهداری از خطوط و ابنیه فنی راهآهن معادل 13525 کیلومتر، جوش درز ریل 500000 بند، اجرای خطوط بتنی (اسلب تراک) 150 کیلومتر، زیرسازی خطوط راهآهن (با احداث ابنیه فنی مربوطه) 350 کیلومتر و طراحی و ساخت دزرین و کلیه خودروهای مورد نیاز با سیستم بوژی با استفاده از تخصص و تجربه متخصصان و کارشناسان داخلی شرکت اشاره کرد.
هشتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که از روز ۲۵ آذرماه بدون مراسم افتتاحیه در شبستان اصلی مصلی تهران…
طالبان پس از استقرار رسمی در افغانستان از اولین کامیون ملی خود رونمایی کردند.
با ساخت و تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی و پایانه در منتهی الیه بخش شرقی خط ۷ مترو، پرونده این خط که شمال غرب تهران را به…
بازدیدها اگه روزانه بود احتمالاً پروژه رو از تراورس نمیگرفتن!!!! تو این شرایط وخیم مالی و معیشتی کارکنان شرکت این همه هزینه بشه در آخر هم پروژه رو از شرکت تراورس بگیرن و این همه هزینه هم بکنیم آخرش هم فقط ضررهای کلان نصیب شرکت بشه که دودش تو چشم کارکنان تراورس بره مدیران که حقوقشون و سفرای خارجی{…} سر جاشه
دست مریزاد به تمامی پرسنل تراورس که درجهت عمران وابادانی این مرز وبوم شبانه روز تلاش میکنن …با وجود ترافیک سنگین منطقه فوق اگه خطه هفت افتتاح بشه کمک بزرگی به حل معضل ترافیک تهران میکنه