بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن در بازدید از پایان مرحله سوم از بازسازی محور جنوب؛

◄ اولویت راه‌آهن حفظ سلامت و ایمنی کارگران است

مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن در بازدید از محور جنوب بر اهمیت حفظ سلامت و ایمنی کارگران تاکید کرد و از نزدیک از میزان رعایت ایمنی کارگران در این پروژه بازدید کرد.

اولویت راه‌آهن حفظ سلامت و ایمنی کارگران است
تین نیوز

مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن در بازدید از محور جنوب بر اهمیت حفظ سلامت و ایمنی کارگران تاکید کرد و از نزدیک از میزان رعایت ایمنی کارگران در این پروژه بازدید کرد.

 

این بازدید که با همراهی مدیران ناحیه و نمایندگان اداره خط و سازه‌های فنی انجام شد بسیار مورد توجه معاون فنی گرفت و گفت: مدیران باید به سختی کار در این محیط به واسطه کارکرد ماشین‌آلات در تونل و تولید خاک و دود به واسطه عملیات انجام شده در تونل‌های محور جنوب و خطرات احتمالی ناشی از آن‌ها توجه کنند و اقدامات لازم را پیش‌بینی و عملیاتی کنند.

 

در این فاز عملیات بازسازی، 1800 کیلومتر از این محور با تلاش شبانه‌روزی و با 3 شیفت کاری اجرا و مسدودی خط قبل از زمان مقرر آزاد گردید. قابل ذکر است تاکنون طبق برنامه می‌بایست 3800 متر عملیات اجرا می‌شد که با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده بهینه از منابع تاکنون جمعاً طی سه مرحله 4600 متر انجام گردیده است.

 

یزدانی در بازدید از بازسازی محور جنوب، درحالی‌که کارگران مشغول به کار بودند به توجه ویژه مدیران مربوطه به HSE و اولویت ایمنی و سلامت کارگران در انجام کار تأکید کرد.

 

لازم به ذکر است پیش از این معاون فنی راه‌آهن در نشست خبری خود در خصوص بازسازی محور جنوب اظهار داشته بود: از آنجایی که ما در شبکه بهره‌برداری کار می‌کنیم نمی‌توانیم چند جبهه کاری با حجم بالا را شروع کنیم چون در این صورت سیر و حرکت راه‌آهن مختل خواهد شد. با این محدودیت حدود 200 کیلومتر بازسازی را در شبکه ریلی شروع کرده‌ایم. جالب است بدانید که از این 200 کیلومتر، 50 کیلومتر آن پس از 60 سال در محور ریلی جنوب به عنوان سخت‌ترین نقطه راه‌آهن از نظر شرایط جغرافیایی و وجود تونل‌های طویل و پل با شیوه‌های جدید و با تجارب بیشتر در حال احداث است. امروز سومین مرحله از این بازسازی را قبل از مهلت پیش‌بینی شده به اتمام رساندیم و امسال کل بازسازی محور ریلی جنوب در این 50 کیلومتر به پایان می‌رسد.

 

معاون فنی راه‌آهن در خصوص قطار حومه‌ای اهواز نیز اظهار داشت: قطار حومه‌ای در این ناحیه قرار است از اندیمشک به دزفول تا معدن فولاد باشد. هفته قبل با نماینده دزفول و مدیرعامل شرکت فولاد جلسه‌ای داشتیم و یک‌سری تسهیلاتی را پیشنهاد دادیم و مدیرعامل فولاد و نماینده دزفول نیز قرار شد مذاکراتی با یکدیگر داشته باشند. قرار است نتیجه بررسی‌ها به دست ما برسد تا ببینیم چه زمانی می‌توانیم همکاری دو جانبه را با فولاد داشته باشیم تا بتوانیم معدن را نیز به شبکه ریلی متصل کنیم.

محور جنوب
محور جنوب
محور جنوب
محور جنوب
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.