◄ محدودیت منابع برای افزایش کیفیت آسفالت
معاون وزیر راه و شهرسازی دلیل عدم افزایش مصرف قیر در کشور را محدودیت منابع اعتباری عنوان کرد.
![محدودیت منابع برای افزایش کیفیت آسفالت](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/y2y16u0Eu2te/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLCC4UCmTkjRy/%D8%A2%D8%B3%D9%81%D8%A7%D9%84%D8%AA+%D8%B1%D8%A7%D9%87+%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg)
معاون وزیر راه و شهرسازی دلیل عدم افزایش مصرف قیر در کشور را محدودیت منابع اعتباری عنوان کرد.
به گزارش تیننیوز، خیرالله خادمی گفت: وزارت راه و شهرسازی با توجه به حجم پروژههای عمرانی سالانه 1.5 میلیون تن قیر استفاده میکند .
او ادامه داد: میتوان میزان مصرف قیر را به 2.5 میلیون تن افزایش داد اما منابع اعتباری محدودیتهایی برای اجرای پروژهها ایجاد کرده است.
خادمی گفت: سالانه باید 30 میلیون تن آسفالت در پروژههای عمرانی استفاده کنیم . با در نظر گرفتن سهم پنجدرصدی اما مهم قیر در آسفالت یکی از مهمترین مشکلات ما در افزایش کیفیت آسفالت نحوه اجرا و تهیه قیر و آسفالت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: قیر اختصاصیافته به راههای روستایی 500 هزار تن است که تاکنون 370 هزار تن از آن را تحویل دادهاند.