بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی صورت وضعیت‌ها

برگزاری پنجمین جلسه هماهنگی سامانه جامع مدیریت پروژه با حضور نماینده‌‌های شرکت‌های مهندسین مشاور انجام شد.

راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی صورت وضعیت‌ها
تین نیوز

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها گفت: در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی یکپارچه و استقرار نظام مدیریت پروژه‌ها به‌زودی سامانه ثبت الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید پیروزفر افزود: این جلسه هرساله با محوریت ارسال الکترونیکی مستندات مربوط به پروژه‌ها از طریق سامانه جامع مدیریت پروژه برگزار می‌شود و روند و کیفیت ارسال مستندات موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی محور اصلی این جلسه را بررسی عملکرد شرکت‌های مهندسین مشاور در ارسال مستندات پروژه‌ها دانست و عنوان کرد: تهیه این بانک اطلاعاتی جامع علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و نیروی انسانی موجب دسترسی آسان و همیشگی به اطلاعات هر پروژه می‌شود که در این امر دقت مشاوران در واردکردن اطلاعات صحیح و جامع از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیروزفر با تاکید بر نظام کنترل پروژه در سازمان‌های پروژه محور افزود: 39 طرح در سال گذشته و 106 طرح در سال جاری از سوی وزارت راه و شهرسازی به وظایف شرکت ساخت و توسعه انتقال‌یافته است و با اضافه شدن 23 طرح جدید در سال 97، این عدد به 280 طرح رسیده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر هزار و 162 قرارداد جاری و 425 پروژه موافقت‌نامه‌ای در تعهدات شرکت ساخت و توسعه  قرارگرفته است.

سرپرست دفتر کنترل پروژه با این توضیح ادامه داد: با توجه به حجم عملیات و تعدد پروژه‌های عمرانی، تمرکز اصلی بر تکمیل بانک اطلاعاتی پروژه‌ها است و به‌زودی سامانه ثبت الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها نیز در شرکت راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.