بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

بروکراسی ها از سر راه سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی حذف می شود ​

سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور تاکید کرد بروکراسی ها از سر راه سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی حذف می شود.

بروکراسی ها از سر راه سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی حذف می شود ​
تین نیوز |

سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با تاکید بر تأثیر وفاق در پیشبرد اهداف این شرکت گفت: مشاوران، پیمانکاران و تمام ارکان مرتبط با زیربناهای کشور باید بیش از پیش با همدلی و وفاق حوزه اثر خود را شناسایی کرده و نقش خود را ایفا کنند و در همین راستا از اهم وظایف این شرکت تسهیلگری و برداشتن بروکراسی ها و چالش های سر راه سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، هوشنگ بازوند، سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل این شرکت که با حضور معاونان، مدیران، اعضای جامعه مهندسین مشاور، پیمانکاران و سرمایه گذاران در محل این شرکت برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت راه و شهرسازی از آغاز تا کنون و شهدای عرصه امنیت و مقاومت، بر اجرای رئوس برنامه هفتم و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب از جمله موضوعاتی چون توسعه شبکه حمل و نقل جاده ای، ریلی، فرودگاهی تأکید کرد.

ضرورت به کارگیری روش های اجرایی خلاقانه برای تحقق برنامه ها

بازوند در این جلسه گفت: در دوره جدید که با حضور بانویی مجرب، متخصص و فرزند شهید در رأس وزارت راه و شهرسازی به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ این وزارتخانه محسوب می شود باید به دنبال روش های خلاقانه در اجرا باشیم که ما را به برنامه های پیش بینی شده نزدیک کند.

وی ادامه داد: بهره گیری درست از ظرفیت بخش خصوصی و اثرگذاری سرمایه گذاران داخلی و خارجی، همکاری های دقیق بین بخشی، درک و بهره گیری درست از منابع متنوع موجود با رعایت اولویت پروژه ها که همواره مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی است در اجرای برنامه موردتوجه است.

وی به تعبیر و تأثیر وفاق در پیشبرد اهداف شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اشاره کرد و افزود: مشاوران، پیمانکاران و تمام ارکان مرتبط با زیربناهای کشور می بایست بیش ازپیش با همدلی و وفاق حوزه اثر خود را شناسایی کرده و نقش خود را ایفا کنند.

بازوند تأکید کرد: در همین راستا از اهم وظایف این شرکت تسهیلگری و برداشتن بروکراسی ها و چالش های سر راه سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

سرپرست شرکت ساخت و توسعه در بخش پایانی سخنان خود به عملکرد درخشان خیرالله خادمی در مدت مسئولیت وی اشاره کرد و افزود: حاصل زحمات دکتر خادمی در گوشه گوشه کشور همواره در برابر دیدگان همه هم وطنان قرار دارد و از آن به نیکی یاد خواهد شد.

خیرالله خادمی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش همکاران و بخش خصوصی در به ثمر نشستن اهداف این شرکت اظهار کرئ: در این زمان احداث ۲ هزار کیلومتر مسیر ریلی، اتصال ۶ مرکز استان به شبکه ریلی و افتتاح طرح های ریلی معادل ۱۳ درصد از طول شبکه ریلی کشور، افتتاح ۹۰۷ کیلومتر مسیر آزادراهی معادل ۳۱ درصد طول شبکه آزادراهی و احداث ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه معادل ۵۰ درصد بزرگراه های موجود در این دوره با همکاری و تلاش شما صورت گرفته است.

وی همچنین افزایش ۱۰ برابری بودجه جاری به همراه تامین نقدینگی از طریق فروش اوراق اسلامی به منظور فعال کردن کارگاه های راهسازی کشور را از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان خدمت در شرکت ساخت و توسعه اعلام کرد.

در این جلسه همچنین علی آزاد دبیر انجمن شرکت های راهسازی، سهیل آل رسول نایب رئیس جامعه مهندسین مشاور، خدایار خاشع رئیس انجمن شرکت های سرمایه گذار آزادراه ها و... از تلاش های خیرالله خادمی در دوره خدمت در شرکت ساخت و توسعه تقدیر کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی

    لطفا دیگر به خیراله خادمی مسئولیت در وزارت راه و شهرسازی یا شرکتهای دولتی و خصولتی ندهید.تخریب بس است !