بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

◄ اداره شرکت های تابعه انبارهای عمومی ایران با سرپرست تا کی؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از مجموعه 9 شرکت تابعه تعداد هفت شرکت به صورت سرپرست اداره می شوند.

اداره شرکت های تابعه انبارهای عمومی ایران با سرپرست تا کی؟
تین نیوز

بر اساس اطلاعات منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از مجموعه 9 شرکت تابعه تعداد هفت شرکت به صورت سرپرست اداره می شوند.

به گزارش تین نیوز، یک شهروند خبرنگار با بیان این مطلب نوشت: از آنجایی که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت های بزرگ لجستیکی کشور و تابعه صندوق بازنشستگی کشوری شناخته می شود و همواره بخشی از منابع حقوق بازنشستگان کشوری از محل سود این شرکت و شرکت های تابعه تامین می گردد، آیا هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت تصمیمی برای تعیین تکلیف مدیریت شرکت های تابعه اتخاذ کرده است!؟

این شهروندخبرنگار تین نیوز، خاطرنشان کرد: براساس قانون، مدت زمان تصدی سرپرستی در سازمان و شرکت های دولتی سه ماه است که تحت شرایط خاص تا یک دوره بعد و تا حداکثر ۶ ماه قابل تمدید است و سرپرست سازمان / شرکت از لحاظ قانونی حق امضا یا صدور حکم را ندارد.

او ادامه داد: محدود بودن اختیارات اجرایی و عملیاتی فرد به عنوان سرپرست، انگیزه فعالیت و امکان برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت را برای پیشبرد مجموعه را از بین می برد که این موضوع می تواند آسیب های جدی در یکی از بزرگترین شرکت های لجستیکی کشور گردد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.