بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تعامل مدیریت شهری با پلیس راهور بسیار مطلوب است

تین نیوز | شهردار منطقه 8 با تاکید بر تعامل، همدلی و همراهی کامل پلیس راهور با مدیریت شهری، هماهنگی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی، را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: تعامل مدیرت شهری با پلیس راهور بسیار مطلوب است.
 
 دکتر سعید طلوعی با بیان این مطلب در جلسه تقدیر و تشکر از پلیس راهور منطقه 8 ، گفت: تجربه نشان داده که ارتباط قانونی و تعامل بیشتر میان شهرداری و پلیس، اثرات مطلوبی در جامعه برجا گذاشته است.
 
وی افزود: اگر دلها به هم نزدیک باشد بی شک نتیجه کار بسیار مطلوب و اثربخش خواهد بود.
 
شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در پرتو صفا، صمیمیت و جوانمردی است که می توان در جهت اقدامات ماندگار و خدمت به مردم گام برداشت.
 
وی افزود: جلسات مشترک میان معاونت‌های مختلف شهرداری با راهنمایی و رانندگی باید بیش از گذشته باشد تا زمینه همکاری‌های بیشتری فراهم شود.
 
طلوعی گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 باید تعامل بیشتری با پلیس داشته باشد و در حوزه ترافیک منطقه نقش‌آفرین باشد.
 
وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین پلیس راهور و شهرداری وجود دارد ابراز امیدواری کرد و افزود : امیدوارم این تعامل در جهت حل مشکلات شهر و شهروندان مستحکم تر شود.
 
همچنین سرهنگ گنجی در ادامه گفت: تعامل شهرداری و پلیس راهور مشکلات حوزه ترافیک منطقه را رفع می کند.
 
وی افزود: تلاش پلیس و شهرداری این است که با تعامل و اجرای طرحهای کارشناسی شده در سطح منطقه و به خصوص حوزه ترافیک، گره از کار مردم باز شود تا مردم با آرامش و آسایش محیطی بیشتری به زندگی خود ادامه دهند.
 
بنابر این گزارش در این جلسه از زحمات سرهنگ شاداب رئیس پلیس راهور پیشین و سرهنگ حسینی سر کلانتر پیشین پلیس راهور منطقه 8 قدر دانی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.