بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ آماده باش اکیپ های راهداری در پی پیش بینی بارش برف در جاده های اردبیل

با عنایت به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از بعد از ظهر شنبه 10 فروردین ماه نیروهای راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

آماده باش اکیپ های راهداری در پی پیش بینی بارش برف در جاده های اردبیل
تین نیوز

عضو شورای ترافیک استان اردبیل، گفت: با عنایت به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از بعد از ظهر شنبه 10 فروردین ماه نیروهای راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش پراکنده باران در محورهای کوهستانی به ویژه اردبیل- سراب، رضی- گرمی، مشکین شهر- اهر و اردبیل – آستارا هستیم و از بعد از ظهر نیز بارش برف در تمامی محورها پیش بینی شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی پیش بینی شده، اطلاع رسانی لازم به مسافران انجام شده تا از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و با احتیاط تردد کنند.

 رحمتی تاکید کرد: به همت راهداران در وضعیت فعلی تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در جریان است اما ضروری است قبل از سفر، رانندگان از وضعیت محورها مطلع شوند و جهت تردد در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت مرکز مدیریت راه‌های استان و اتصال به شبکه راه‌های کشور، گفت: رانندگان می توانند از طریق سامانه 141 و شماره تلفن 04533745900 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از وضعیت محورها مطلع شوند. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.