بازدید سایت : ۴۴۵۱۹

◄ دریافت تندیس برگزیده دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی

هلدینگ دکا در دومین اجلاس سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، تندیس برگزیده را دریافت کرد.

دریافت تندیس برگزیده دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی
تین نیوز

هلدینگ دکا در دومین اجلاس سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، تندیس برگزیده را دریافت کرد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات هلدینگ دکا با اعلام این خبر گفت: این رویداد ملی همزمان با روز صنعت و معدن با حضور فعالان و چهره های اقتصادی و مدیران برندهای برتر کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. در این رویداد، شرکت ها، برندها و مجموعه هایی که اقدامات ماندگار و ارزشمندی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده اند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دریافت تندیس برگزیده دومین اجلاس یکصد برند ملی شرکت دکا

به گزارش روابط عمومی دکا، محمدعلی یاری اظهار داشت: هلدینگ دکا از جمله مجموعه هایی بود که به دلیل انجام فعالیت های گسترده در حوزه مسئولیت اجتماعی، لوح تقدیر و تندیس برگزیده رویداد را دریافت کرد.
وی درخصوص فعالیت های هلدینگ دکا در حوزه مسئولیت اجتماعی که منجر به دریافت این تندیس شد، گفت: یکی از این اقدامات ویژه احداث نخستین مرکز خدماتی-رفاهی ویژه رانندگان و سفیران شبکه لجستیک به عنوان نمونه ای بی نظیر در کشور است. در این مرکز کلیه امکانات از جمله خدمات درمانی، رستوران و پذیرایی، استراحتگاه، حمام، خشکشویی، لباسشویی، آرایشگاه و … برای رانندگان و خانواده های آنان رایگان است و فضاهای بازی، ورزش و سرگرمی برای فرزندان رانندگان نیز پیش بینی شده است. از دیگر اقدامات برجسته دکا در حوزه مسئولیت اجتماعی، خدمات رسانی به بیماران درگیر سرطان و خانواده های آنان از طریق مرکز کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) است که دکا بخشی از توان و ظرفیت لجستیکی خود را برای خدمات حمل و نقل بیماران دارای شرایط خاص، جا به جایی و انبارداری تجهیزات پزشکی از جمله تخت بیمار، دستگاه اکسیژن، ویلچر و .. اختصاص داده و به بیش از 2700 خانواده درگیر سرطان کمک کرده است.
مدیر روابط عمومی هلدینگ دکا، ادامه داد: احداث ایستگاه آتش نشانی، انجام فرآیند هوم دلیوری به منظور ارسال کالا و محصول خریداری شده به درب منزل مصرف کننده به صورت کاملاً رایگان و با پوشش گسترده کشوری، از دیگر اقدامات مهم هلدینگ دکا در زمینه مسئولیت اجتماعی است.

دومین اجلاس یکصد برند ملی


یاری، همچنین اضافه کرد: دکا در زمینه محیط زیست نیز اقدامات زیادی انجام داده است که از آن جمله می توان به سرمایه گذاری کلان در حوزه خرید ناوگان ملکی و کاهش آلاینده های زیست محیطی از این طریق، کاهش ردپای کربنی با نوسازی ناوگان، استفاده از مایع Adblue در سوخت ناوگان حمل با هدف کاهش آلاینده ها در راستای اصول جدید زیست محیطی، کاهش میزان سوخت و آلایندگی با استفاده از ناوگان با استاندارد Euro 4، تجهیز و ایزوله سازی تعمیرگاه روانکارها با نظارت کامل تیم ها و متخصصان HSE با هدف به حداقل رساندن میزان فاضلاب وارده به محیط زیست، مدیریت ضایعات و تفکیک مواد قابل بازیافت، توسعه نرم افزارهای مرتبط با انبارداری و حمل به منظور کاهش مصرف انرژی های تجدیدناپذیر، استفاده از دستگاه ها و تجهیزات حمل و بارگیری با کمترین میزان آلایندگی و اصلاح فرآیندها و کاهش 40 درصدی مصرف کاغذ اشاره کرد.

گفتنی است نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت، معاون سازمان بازرسی کل کشور، دبیر فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس، دبیر اجرایی انجمن علمی کارآفرینی کسب و کار های نوین ایران و مشاور عالی صندوق توسعه ملی، رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران و رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مدیران مراکز دانش بنیان از مسئولان حاضر در این اجلاس بودند که تندیس مجموعه های برتر را اهدا کردند.

تندیس یکصد برند ملی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.