بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

◄ فعالیت برند دکاپست با 349 نمایندگی در سراسر کشور

مدیرعامل شرکت دکاپست گفت: این برند در حال حاضر با 31 مرکز مبادله در 31 استان کشور و 349 نمایندگی در شهرهای بالاتر از 30 هزارنفر جمعیت، فعالیت خود را در جای جای کشور گسترش داده است.

فعالیت برند دکاپست با 349 نمایندگی در سراسر کشور
تین نیوز

مدیرعامل شرکت دکاپست گفت: این برند در حال حاضر با 31 مرکز مبادله در 31 استان کشور و 349 نمایندگی در شهرهای بالاتر از 30 هزارنفر جمعیت، فعالیت خود را در جای جای کشور گسترش داده است.

به گزارش خبرنگار ما، محمدحسن کرباسیان افزود: خوشبختانه روز به روز به تعداد مرسولات قابل ارسال دکاپست اضافه می شود و این نشان از اعتماد بیشتر مخاطبان به این برند دارد.  

وی با اشاره به فعالیت 9 دفتر منطقه ای دکاپست در سطح کشور اظهار داشت: این دفاتر هریک چند استان کشور را در حوزه ارسال بین شهری، مبادلات، ارسال درون شهری و ارسال بین الملل مدیریت می کنند.    

وی ادامه داد: درحال حاضر 349 نمایندگی فعال دکاپست، نقاط مختلف کشور را تحت پوشش دارند. در استان های پرجمعیت و به خصوص در مراکز استان هایی از جمله تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و آذربایجان شرقی باتوجه به میزان تقاضا، میزان استقبال مردمی و حجم فعالیتی که در حال انجام است، همچنان ظرفیت افزایش نمایندگی وجود دارد. پیش بینی ما این است که به زودی تعداد نمایندگی های دکاپست از عدد 500 عبور کند.  

دکاپست

مدیرعامل برند دکاپست افزود: خوشبختانه تعداد و حجم مرسولات روزانه در برند دکاپست عدد قابل توجهی است و قراردادهای معتبری منعقد شده است. در حوزه بین الملل نیز اقدامات و سرمایه گذاری مناسبی انجام گرفته است. از جمله اینکه موافقت اصولی حمل هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ شد که با اخذ این پروانه، دکاپست درخصوص مباحث گمرکی و ... نیز قدرت عمل خواهد داشت.  

کرباسیان اظهار داشت: خدمات بین الملل دکاپست در چند بخش خدمات کُریری، کارگویی، ارسال اسناد و مدارک، ترخیص کالا، صادرات و واردات و ... تعریف شده است. دکاپست تقریباً برای تمامی کشورها از شرق آسیا تا اروپا، خاورمیانه، آمریکا و... امکان ارسال سرویس و دریافت مرسوله دارد. دکاپست همچنین با برقراری ارتباط مناسب و عقد قرارداد از طریق پارتنرهای مناسب در کشورهای چین، امارات متحده عربی، هندوستان و ترکیه اقدامات خوبی را بسترسازی کرده است.    

مدیرعامل دکاپست، تأکید کرد: باتوجه به اینکه پوشش کشوری دکاپست روز به روز در حال گسترش است، روند فعالیت بین الملل نیز افزایش خواهد یافت و به لحاظ حجم و گستردگی فعالیت و نیز تغییر برخی استانداردها از سوی این برند، مخاطبان در آینده بیشتر از برند دکاپست خواهند شنید.  

وی پراکندگی در سطح همه استان های کشور، در اختیار داشتن ناوگان ملکی، دارا بودن 30 هزار مترمربع هاب اختصاصی و فعال بودن 942 نفر سفیر نمایندگی در کلیه استان های کشور را از دیگر مزایای برند دکاپست خواند و افزود: همچنین شماره تلفن 1451 در سراسر کشور آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است. همچنین اطلاعات کامل اخذ نمایندگی و کلیه خدمات دکاپست بر روی سایت dekapost.com موجود است.

دکاپست

وی از دیگر تمایزهای برند دکاپست را تعریف خدمات بر اساس مرسوله های مختلف ذکر کرد و گفت: دکاپست در حال برنامه ریزی این موضوع است که بر اساس هرنوع خدمت، زیرساخت های ویژه ایجاد کرده و بر اساس نوع مرسوله، خدمات متفاوت تعریف کند. به عنوان مثال از آنجا که مخاطبین هر صنف و نیازهای هر صنف متفاوت است، بنا داریم زیرساخت های مخصوصی برای اصناف مختلف ایجاد کنیم که شامل ارسال مرسوله داخلی به صورت حمل هوایی، زمینی و ... خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.