بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

زلزله در صداوسیما / موج خروج تندرو ها از صداوسیما​

زمزمه های تغییرات در صداوسیما از قبل از انتخابات به گوش می رسید و با شکست طیف تندرو گمانه ها به این سمت بود که احتمالا جام جم مقصد بعدی تندرو ها باشد.

زلزله در صداوسیما / موج خروج تندرو ها از صداوسیما​
تین نیوز |

زمزمه های تغییرات در صداوسیما از قبل از انتخابات به گوش می رسید و با شکست طیف تندرو گمانه ها به این سمت بود که احتمالا جام جم مقصد بعدی تندرو ها باشد .

به گزارش تین نیوز به نقل از نیمروز، حسن عابدینی به عنوان معاون سیاسی صدا و سیما یعنی مهمترین معاونت این سازمان عریض و طویل منصوب شد تا گمانه ها درباره ورود تندروها به برنامه های سیاسی صداوسیما خاتمه یابد و از سوی دیگر معادلات برای تندروها به صورت وارونه شکل بگیرد یعنی به جای ورود آن ها به صداوسیما شاهد خروج این طیف از بخش های حساس صداوسیما هستیم.

به نظر می رسد با کاهش قدرت وحید جلیلی جریانات تندروها نیز در صداوسیما به حاشیه رفته اند به خصوص اینکه کنار رفتن معاون سیاسی سابق صداوسیما که از اقوام جلیلی بود تغییر روند صداوسیما در مواجهه با جریان تندرو را کلید زد.

پس از او مدتی معاونت سیاسی صداوسیما با سرپرست اداره شد که دوره سرپرستی او نیز دیری نپایید تا با انتخاب حسن عابدینی که از چهره های خنثی در صداوسیما به شمار می رود قضیه پاتوق شدن جام جم برای تندرو ها به محاق برود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.