بازدید سایت : ۷۸۵۸۷

◄ احداث ایستگاه آتش نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا

مدیر مرکز آتش نشانی هلدینگ دکا ضمن تبریک 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی گفت: این مرکز در راستای مسئولیت اجتماعی هلدینگ دکا تأسیس شد.

احداث ایستگاه آتش نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی دکا
تین نیوز |

مدیر مرکز آتش نشانی هلدینگ دکا ضمن تبریک 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی گفت: این مرکز در راستای مسئولیت اجتماعی هلدینگ دکا تأسیس شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، مجتبی رستمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه 1403 تا شهریور ماه، 60 عملیات مختلف از سوی این مرکز انجام شده است.    

اتشنشان

وی افزود: افزایش ضریب ایمنی رانندگان، مراجعه کنندگان و پرسنل، ارتقای ایمنی کالاها و خدمات و پیشگیری حوادث از اهداف ایجاد این مرکز بوده و علاوه بر هلدینگ دکا به دیگر سازمان ها نیز خدماتی ارایه کرده است. 

مدیر مرکز آتش نشانی هلدینگ دکا ادامه داد: کنترل ایمنی، برگزاری دوره های آموزشی متعدد، برگزاری مانورهای آموزشی و آمادگی برای پرسنل، بازدیدهای ایمنی، پاکسازی نقاط مختلف از عوامل حادثه زا، شناسایی معضلات ایمنی و ... از جمله دیگر اقدامات مرکز آتش نشانی بوده است.

آتشنشان

رستمی اعلام کرد: هم اکنون 19 نفر نیروی عملیاتی در سه شیفت شبانه روزی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند و این افراد از بین 80 متقاضی انتخاب شده اند. این مجموعه با هماهنگی نهادهای تخصصی و متولی امر و با سرمایه گذاری هلدینگ دکا تجهیز شده است.

به گفته وی، ایستگاه به انواع ماشین های سنگین، نیمه سنگین، خودروی پیشرو، امکانات و تجهیزات اطفای حریق، امداد و نجات، ست های هیدرولیک، جک های بادی، کپسول های آب و فوم، سیستم های تنفسی و... مجهز است و تمامی استانداردها، ضوابط و مقررات طراحی و ساخت ایستگاه های آتش نشانی در احداث این مجموعه رعایت شده است.

آتشنشان

تقدیر ویژه از همکاران آتش نشان هلدینگ دکا

مدیر ارتباطات و روابط عمومی هلدینگ دکا نیز ضمن تبریک 7 مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی گفت: هلدینگ دکا در راستای انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی و همچنین با هدف تکمیل زنجیره ارزش، ایستگاه آتش نشانی خود را تأسیس کرد و این مرکز از بهمن سال 1402 فعالیت می کند.

محمدعلی یاری افزود: افزایش ضریب ایمنی و همچنین اهداف و ارزش های سازمان در حوزه مسئولیت اجتماعی از اهداف احداث ایستگاه آتش نشانی هلدینگ دکا بوده است. این مرکز با تمامی تجهیزات لازم و استانداردهای مورد تأیید سازمان ها و نهادهای تخصصی و متولی امر احداث شده و طی 6 ماه، 60 عملیات مختلف را پوشش داده است.

وی ضمن تبریک و خداقوت به همکاران آتش نشان هلدینگ دکا اظهار داشت: در قالب سلسله رویدادهای "روز تو" که از سوی روابط عمومی دکا و با هدف پاسداشت همکاران بخش های مختلف برگزار می شود و هربار به یک مناسبت ملی یا جهانی اختصاص دارد، همزمان با 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی با حضور مدیرعامل هلدینگ دکا از همکاران آتش نشان تقدیر و تشکر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.