بازدید سایت : ۳۳۴۶۵
مجله تصویری تین نیوز قسمت 39

◄ همسان سازی حقوق بازنشستگان و رایگان کردن مترو برای اقشار بازنشسته و مستمری بگیر

همسان سازی حقوق بازنشستگان به هر دلیل با تاخیر مواجه است و بازنشستگان که برای استفاده از برخی امکانات حمل و نقلی و سایر امکانات رفاهی در سال های قبل از کارت منزلت بهره مند بودند حتی این امکان را هم از دست داده اند.

تین نیوز |

بازنشستگان برای استفاده از برخی امکانات حمل و نقلی و سایر امکانات رفاهی در سال های قبل از کارت منزلت بهره مند بودند ولی این امکان سال به سال کمرنگ تر شده است.

اکنون که همسان سازی حقوق بازنشستگان به دلیل کمبود منابع با دست اندازهایی مواجه است آیا شایسته نیست تا زمان انجام همسان سازی، با رایگان کردن مترو و هزینه های سفر، به زندگی این اقشار امید و شادی بخشید؟ در این قسمت از مجله تصویری تین نیوز به این موضوع پرداخته ایم که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

شایان ذکر است اخیرا پیرهادی از اعضای شورای شهر نیز به دردسرساز بودن فرآیند صدور کارت منزلت انتقاداتی داشته و تصریح کرده است:  نمی توان برای خدمات رسانی به سالمندان و اقشار خاص به این کارت ها اکتفا کرد و شهرداری تهران خدمات دیگری هم به عنوان مکمل کارت های منزلت در اختیار این قشر از جامعه قرار دهد.

به گفته وی اکنون تنها در چند ایستگاه، خدمات کارت منزلت ارائه می شود و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده و دریافت کارت‌ منزلت نباید پروسه سختی برای سالمندان باشد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.